• TeZs

BF runt 24:e december

JULBEBISAR
    20
    21
    22 Rölli (tredje barnet)
    23
    24 Charro (andra barnet)
    25 Drutten (andra barnet)
    26 Proffset (andra barnet)
    27 Madolin (första barnet) Monalena (första barnet)
    28 175fg56 (andra barnet)
    29 TeZs (tredje barnet)
    30
    31

• TeZs

Jag hoppar oxå på här :) väntar 3:e barnet runt den 29:e december!
    får väl se senare på ul hurvida datumet stämmer, fik datumet på vul i vecka 5, ska på nytt vul på torsdag, får se vad dom säger då :)

Fick första barnet 7 december -05, var kvar ett par dagar på bb, o fick komma på återbbesök varje dag i någon vecka då han var gul, jag tyckte stämmningen var supermysig på bb i juletid!

• TeZs

jag har ETT par mammabyxor som är mina favoriter, just sånna med låg mudd o som man reglerar i midjan, dom är så sköna!! men det verkar i stort sätt omöjligt att få tag på sånna nu? går ju att vika ner mudden på övriga byxor, men dom halkar ju lätt ner då magen är så liten ännu, det är inte lätt med mammakläder :P

• TeZs

oj lät som jag bara hade ett par mammabyxor, men så är det ju inte :P

Rölli: åh neeeejje!!:( jag håller alla tummar för att det på något sätt kommer gå vägen!! jag fick mf i v6-7 första gången vi väntade barn, o fy sjutton vad man mår dåligt när något sådant inträffar :( håller verkligen tummarna! massa kramar till dig!

• TeZs

vart tog mitt namn vägen i listan? skriver dit mig på nytt igen!:)

JULBEBISAR
    20
    21
    22 Rölli (tredje barnet)
    23
    24 Charro (andra barnet), Ditten (andra barnet) ,Väntar på nr 2
    25 Drutten (andra barnet) Maja10 (andra barnet)
    26 Proffset (andra barnet)Lotta69 (andra barnet)
    28 175fg56 (andra barnet) Indy500 (tredje barnet)
    29 TeZs (tredje barnet)
    30
    31

• TeZs

men vetu, om du inte blöder, då håller jag tummarna stenhårt för att du faktiskt är kortare gången o att allt är bra!! hoppas hoppas hoppas att det är så!!

• TeZs

Mitt BF blev tillbakaflyttat en dag på VUL i torsdags, så skrev in mig på 28:e istället för 29:e :)

JULBEBISAR
    20
    21 LISALISA (Första Barnet)
    22 Rölli (tredje barnet) Åttiett (första barnet)
    23 Glenda Glad (första barnet)
    24 Charro (andra barnet), Ditten (andra barnet) ,Väntar på nr 2, Memmal (första barnet)
    25 Drutten (andra barnet) Maja10 (andra barnet)
    26 Proffset (andra barnet)Lotta69 (andra barnet)sarasj(andra barnet)
    28 175fg56 (andra barnet) Indy500 (tredje barnet) TeZs (tredje barnet)
    29
    30
    31

• TeZs

Hej alla! var ett tag sen jag kikade in här!
    hur är det med er?
    här är det bra förutom illamåendet o tröttheten! magen bara sväller känns det som!

Var på inskrivning igår, har även fått tid till UL den 17:e nästa månad :)

Drutten76: var det inte du som pratade om kub testet?
    för det är det jag ska på o vara "övningsperson" för personalen hehe!

• TeZs

aha!! så du fick ny tid? har för mig du fick den 5:e först o inte kunde då? men gud vad bra :)
    har du fått mer info om ultraljudet? kommer man ta blodprov oxå o får man reda på vilken risk det är att barnet har något kromosomfel? jag har inte fått veta något förutom att det är ultraljud för att dom behöver personer att öva på!

frågade bm om vi kunde få göra ett ul i v.12-13 då sambons lillasyster hade downs syndrom, dock har inte våra barn någon större risk att få downs än någon annans barn trots det, o jag är bara 22 år, så risken är ju liten, men känns endå tryggt att få kolla en extra gång! fick göra det med dottern, men tackat nej till FVP pga riskerna..men det ligger ju endå i bakhuvudet att sambons syster hade downs :( hon gick tyvärr bort när hon var 8 år, så sorgligt :(

jag lyckades testa pos redan i v.3 den här gången, enligt sm skulle jag vara några veckor längre gånger än vul visat att jag är! men vul bör stämma i mitt fall iaf :)

hoppas du är längre gången än bm tror, det är ju inga fel att hoppas fram flera veckor!:P

• TeZs

okej, tack för lite mer info :) du får berätta mer sen när du varit på ditt ul, eftersom du ska dit några dagar innan mig :)

ja livet är orättvist :( hon hade hjärtfel oxå o fick lunginflammation, så hennes hjärta orkade inte mer :( hon skulle ha varit 23 år idag, ett år äldre än mig, känns tråkigt att jag aldrig fick träffa henne.

ja precis, fast 4 veckor i början kanske är svårt att uppskatta endå..eller början o början :P men spännande iaf, det visar sig ju vilken vecka du är i, men förstår om det är frustrerande att inte riktigt veta ännu ju!:P

• TeZs

kul att vi blir fler på listan :D o grattis till er som just skrivit en er på listan :D

rödtopp: håller alla mina tummar för att allt ska gå vägen denna gång!

Svar på tråden BF runt 24:e december