aha!! så du fick ny tid? har för mig du fick den 5:e först o inte kunde då? men gud vad bra :)
har du fått mer info om ultraljudet? kommer man ta blodprov oxå o får man reda på vilken risk det är att barnet har något kromosomfel? jag har inte fått veta något förutom att det är ultraljud för att dom behöver personer att öva på!
frågade bm om vi kunde få göra ett ul i v.12-13 då sambons lillasyster hade downs syndrom, dock har inte våra barn någon större risk att få downs än någon annans barn trots det, o jag är bara 22 år, så risken är ju liten, men känns endå tryggt att få kolla en extra gång! fick göra det med dottern, men tackat nej till FVP pga riskerna..men det ligger ju endå i bakhuvudet att sambons syster hade downs :( hon gick tyvärr bort när hon var 8 år, så sorgligt :(
jag lyckades testa pos redan i v.3 den här gången, enligt sm skulle jag vara några veckor längre gånger än vul visat att jag är! men vul bör stämma i mitt fall iaf :)
hoppas du är längre gången än bm tror, det är ju inga fel att hoppas fram flera veckor!:P