• Anonym (äcklad)

Min man vill slicka i sig sperman!!!! Normalt?!?!

När min man har kommit i mig vill han gärna slicka där nere... usch!! Är det bara jag som tycker det är äckligt? Varför vill han slicka på sin egen sperma? Det är ju som om jag skulle vilja slicka i mig mina flytningar eller nåt...*ryyys*

• Svar på tråden Min man vill slicka i sig sperman!!!! Normalt?!?!
  • Anonym (L)
    Anonym skrev 2008-04-21 13:25:57 följande:
    Anonym (L): Varför inte? Ser inte nåt onormalt med det. Kan en kvinna svälja sperma så kan väl en man också?
    INGEN ska hålla på o svälja någhonting!! Det är knappast bra, utan sprider bl annat sjukdomar.
  • Anonym

Anonym ( L ); Vad för slags sjukdomar är det som sperma sprider om den sväljs? hade ingen aning om att sperma var farligt

• Anonym (L)
    Anonym skrev 2008-04-21 13:30:03 följande:
    Anonym ( L ); Vad för slags sjukdomar är det som sperma sprider om den sväljs? hade ingen aning om att sperma var farligt
    Det finns vissa köns-sjukdomar som sprids så. Det är absolut ingenting man ska hålla på och exprimentera med.
  • Anonym

Anonym ( L ), Jo men om man lever i ett fast förhållande där båda parter är friska så är det ju inget farligt. Så klart att man inte ska ägna sig åt risk-sex med tillfälliga förbindelser.

• Anonym (L)
    Anonym skrev 2008-04-21 13:33:02 följande:
    Anonym ( L ), Jo men om man lever i ett fast förhållande där båda parter är friska så är det ju inget farligt. Så klart att man inte ska ägna sig åt risk-sex med tillfälliga förbindelser.
    Det är i alla fall inget man ska hålla på med. Varför ska man hålla på med det, finns det någon anledning över huvud taget? Man kan aldrig var säker att sin partner inte är besmittad.
  • Anonym

Anonym ( L ); Men isåfall så ska man ju överhuvudtaget inte ha oskyddat sex med sin partner. Om man aldrig kan vara riktigt säker menar jag. Och hur ska man då kunna få några bebisar?

• KalleKn
    Anonym skrev 2008-04-21 13:42:46 följande:
    Anonym ( L ); Men isåfall så ska man ju överhuvudtaget inte ha oskyddat sex med sin partner. Om man aldrig kan vara riktigt säker menar jag. Och hur ska man då kunna få några bebisar?
    Inse att L bara trollar...

Givetvis har dom aldrig sex utan sånt sköts av en inseminator om man nu skall se det så.
  • Anonym (gift)
    Anonym (L) skrev 2008-04-21 13:37:43 följande:
    Det är i alla fall inget man ska hålla på med. Varför ska man hålla på med det, finns det någon anledning över huvud taget? Man kan aldrig var säker att sin partner inte är besmittad.
    Jag är också på TS nivå och har läst igenom tråden och ser då att inte många som tycker det är konstigt.

Men jag blev lite nyfiken bara så jag måste fråga.
    Vilka slags könssjukdomar sprids när man sväljer sperma?
  • Anonym

Anonym (gift); En bekant till mig drabbades av fiskfjällsjukan efter att ha svalt sperma.

• Spicy woman

Fiskfjällsjukan vad i helvete är det?

Svar på tråden Min man vill slicka i sig sperman!!!! Normalt?!?!