• Anonym (äcklad)

Min man vill slicka i sig sperman!!!! Normalt?!?!

När min man har kommit i mig vill han gärna slicka där nere... usch!! Är det bara jag som tycker det är äckligt? Varför vill han slicka på sin egen sperma? Det är ju som om jag skulle vilja slicka i mig mina flytningar eller nåt...*ryyys*

• Svar på tråden Min man vill slicka i sig sperman!!!! Normalt?!?!
  • Gung Ho

Jag slickade en gång en tjej (ovetandes) några efter hon legat med sin kille (hon gjorde det med flit). Det var lite magstarkt, speciellt då jag 'blev lurad'. Efteråt var det lite upphetsande ändå...

När jag knullar kan jag tänka mig att slicka efteråt, men när jag kommit så finns liksom inte inspirationen där längre..

• Anonym

Han slickar kanske på klitorisen, då får han väl inge sperma i munnen, han vill väl bara fortsätta med själva sexdelen kanske

• Kimma72

Det finns många män som gillar sånt, att slicka i sig sin egen sperma. Jag har även haft en god vän som gärna la sperman i sin egen hand och slickade upp den och han tyckte det var det normalaste i hela världen, "blev ju inget kladd" som han sa.

Tänder man inte på det så kan det nog vara jobbigt att leva ihop med nån som tänder på det, men om det är äckligt vet jag inte. Alla människor är olika. Och kan man slicka sin kvinna när hon savar kan man väl slicka i sig sina egna vätskor också. No big deal liksom.

• Neko

Är du säker på att det är just sperman han vill åt? Skulle han tycka att det var lika upphetsande att tex slicka dej på magen om det hamnat där? Annars kanske det helt enkelt är så att han vill slicka dej, och så gör det inget om det är sperma där och att det är extra upphetsande efter att ni har haft sex? :)

• Anonym (FRU)

Min man går gärna ner och slickar mig, efter en utlösning, så länge han inte tänt av, men han skulle aldrig slicka i sig spermien från magen eller liknande.
    Inte äckligt, jag älskar det
    Han gillar när jag sätter mig på hans ansikte, och tvingar honom att slicka i sig allt, en del av dominansen.
    Jag gillar tanken på att han slickar i sig både min och hans utlösning

• Anonym (vanligt)

Det är ganska vanligt har jag märkt =)

Killen jag nu dejtar vill tom att jag ska ha sex med en annan och sen slicka mig =)

• Trolovade

men det borde ju isf betyda att du inte kan suga av honom när han varit inne i dig?? Han har ju dina flytningar på kuken då.. Bara en funderare...

• Anonym (vinnie)

Anonym (FRU) skrev 2008-04-18 08:06:08 följande:

Min man går gärna ner och slickar mig, efter en utlösning, så länge han inte tänt av, men han skulle aldrig slicka i sig spermien från magen eller liknande.Inte äckligt, jag älskar det Han gillar när jag sätter mig på hans ansikte, och tvingar honom att slicka i sig allt, en del av dominansen.Jag gillar tanken på att han slickar i sig både min och hans utlösning
    Nä fan sluta! Min snopp håller på att slita sig ur byxorna och det passar dåligt här på jobbet. ;)
  • Dorian Ertymexx

Anonym (äcklad) skrev 2008-04-17 22:56:40 följande:

När min man har kommit i mig vill han gärna slicka där nere... usch!! Är det bara jag som tycker det är äckligt? Varför vill han slicka på sin egen sperma? Det är ju som om jag skulle vilja slicka i mig mina flytningar eller nåt...*ryyys*
    Skit samma om det är normalt eller inte. Normalt är bara båg.

Men vad DU tycker räknas förstås. Kan han inte få göra det ibland, mot att han borstar tänderna ordentligt innan ni pussas igen? Om han så verkligen vill, menar jag.
  • Anonym (äcklad)
    Trolovade skrev 2008-04-18 09:54:20 följande:
    men det borde ju isf betyda att du inte kan suga av honom när han varit inne i dig?? Han har ju dina flytningar på kuken då.. Bara en funderare...
    Precis! Usch! Det skulle jag aldrig göra. Äta flytningar, nä tack.
Svar på tråden Min man vill slicka i sig sperman!!!! Normalt?!?!