• Anonym (äcklad)

Min man vill slicka i sig sperman!!!! Normalt?!?!

När min man har kommit i mig vill han gärna slicka där nere... usch!! Är det bara jag som tycker det är äckligt? Varför vill han slicka på sin egen sperma? Det är ju som om jag skulle vilja slicka i mig mina flytningar eller nåt...*ryyys*

• Svar på tråden Min man vill slicka i sig sperman!!!! Normalt?!?!
  • Sofia t

Bajspartiklar får han även om jag skulle skölja Bakterierna kan du inte skölja bort och gjorde du det skulle tarmarna ta jävligt mycket stryk. Jag brukar faktiskt inte sniffa på min karls kuk i vilket hål den än vart i så det kan jag inte säga så mycket om.

And yeahh it gives me kick! WOHOOOO

Anonym (fräsch) skrev 2008-04-21 15:25:50 följande:

Sofia t skrev 2008-04-21 15:21:19 följande:
    Okej, men din man får bajsbaciller på kuken ändå och luktar gott kan det ju INTE göra ifall du bara skiter innan, och då har ju bajset precis kanat där i hålet. URK.Men if it gives you a kick, sooo
  • Sofia t

Nej det är ju för skjutsigen ärftligt hehe

Enira skrev 2008-04-21 15:25:17 följande:
    Jag fattade inte heller ....
  • Sofia t

Hmm hur utvecklades denns tråd från att slicka i sig sin sperma till analsex och fiskfjällssjukdomar?

• Enira
    Anonym (fräsch) skrev 2008-04-21 15:28:49 följande:
    Förlåt
    Ingen fara
    Får skylla mig själv om jag läser sånthär under måltiden ...
  • Anonym (fräsch)

Sofia t skrev 2008-04-21 15:29:11 följande:

Bajspartiklar får han även om jag skulle skölja Bakterierna kan du inte skölja bort och gjorde du det skulle tarmarna ta jävligt mycket stryk. Jag brukar faktiskt inte sniffa på min karls kuk i vilket hål den än vart i så det kan jag inte säga så mycket om.And yeahh it gives me kick! WOHOOOOAnonym (fräsch) skrev 2008-04-21 15:25:50 följande:
    Ja men din man får mer då du inte ens sköljer och även bajsen följer då med ut. Och jo du får ut en hel del bakterier faktiskt.

Men nu behöver vi inte gå in på detaljer hur var och en gör som har bögsex liksom.

YOU GOOOO GIRL
  • Anonym

Sofia t; Det ena otyget drar väl till sig det andra? Och steget mellan de olika otygen är ju inte så långt. Nu är 'även bajs involverat också.

• Enira
    Sofia t skrev 2008-04-21 15:30:41 följande:
    Hmm hur utvecklades denns tråd från att slicka i sig sin sperma till analsex och fiskfjällssjukdomar?
    Haha ja d undrar jag me...
  • Sofia t

Fast det går ju iofs att använda kondom så bakterier och bajs inte nuddar snorren.

Fast jag vet i fasiken om man kan kalla det bögsex med tanke på hur många hetero som har analsex =) Och jag är då inte bög vad jag vet =)

Anonym (fräsch) skrev 2008-04-21 15:31:56 följande:

Sofia t skrev 2008-04-21 15:29:11 följande:
    Ja men din man får mer då du inte ens sköljer och även bajsen följer då med ut. Och jo du får ut en hel del bakterier faktiskt.Men nu behöver vi inte gå in på detaljer hur var och en gör som har bögsex liksom.YOU GOOOO GIRL
  • Sofia t

Ja många olika kroppsfunktioner disskuteras här =)

Anonym skrev 2008-04-21 15:32:29 följande:
    Sofia t; Det ena otyget drar väl till sig det andra? Och steget mellan de olika otygen är ju inte så långt. Nu är 'även bajs involverat också.
  • Valkyriah
    Sofia t skrev 2008-04-21 15:34:28 följande:
    Fast det går ju iofs att använda kondom så bakterier och bajs inte nuddar snorren. Fast jag vet i fasiken om man kan kalla det bögsex med tanke på hur många hetero som har analsex =) Och jag är då inte bög vad jag vet =)Anonym (fräsch) skrev 2008-04-21 15:31:56 följande:
    Vem vet,då kanske jag är en bög i en hetero kvinnas kropp?? Fundersam

Dessutom är det ju heller inte alla homosexuella män som har analsex.
    Innerst inne är vi alla hårdrockare
Svar på tråden Min man vill slicka i sig sperman!!!! Normalt?!?!