• Anonym (äcklad)

Min man vill slicka i sig sperman!!!! Normalt?!?!

När min man har kommit i mig vill han gärna slicka där nere... usch!! Är det bara jag som tycker det är äckligt? Varför vill han slicka på sin egen sperma? Det är ju som om jag skulle vilja slicka i mig mina flytningar eller nåt...*ryyys*

• Svar på tråden Min man vill slicka i sig sperman!!!! Normalt?!?!
  • Anonym (Per)
    Anonym (FRU) skrev 2008-04-18 08:06:08 följande:

Min man går gärna ner och slickar mig, efter en utlösning, så länge han inte tänt av, men han skulle aldrig slicka i sig spermien från magen eller liknande.

Inte äckligt, jag älskar det

Han gillar när jag sätter mig på hans ansikte, och tvingar honom att slicka i sig allt, en del av dominansen.

Jag gillar tanken på att han slickar i sig både min och hans utlösning

Hade önskat min tjej beordrade mig att slicka henne efter orgasm.
  • Anonym (Mums)

Min kille gör det mer än gärna och jag njuter av det, vi delar gärna med av våra kroppsvätskor till varandra. Kuken smakar bäst när han har varit i mig först :D

• Anonym (BEE)

Den känns inte så fräsch...

• Anonym (BEE)
    Anonym skrev 2008-04-21 15:44:39 följande:

Men alltså, om jag som tjej har analsex med min kille - har vi "bögsex" då?

Ja, analsex är väl ändå enbart för bögar eller om inga kvinnor finns? Vet att afghaner tillämpar bestraffning genom att "knulla varandra", denna sedvänja har dock knappast i västvärlden att göra. Möjligen iofs i Sverige med tanke på de 25 T afghaner som nyligen anlänt och som näppeligen kommer lämna....
  • Anonym (Samma)
    Anonym (äcklad) skrev 2008-04-17 22:56:40 följande:

När min man har kommit i mig vill han gärna slicka där nere... usch!! Är det bara jag som tycker det är äckligt? Varför vill han slicka på sin egen sperma? Det är ju som om jag skulle vilja slicka i mig mina flytningar eller nåt...*ryyys*

Mitt ex var likadan .. eller alltså när vi var tillsammans vågade han inte säga att han ville det , men han ville ibland ta på mig och stoppa in fingrarna när han hade sprutat i mig.

Sen tog det slut när jag var gravid och han gick tillbaks till sitt ex , men så började vi träffas litegrann igen sen långt senare och då vågade han berätta ..och sa att han egentligen hade velat det hela tiden.

Jag hade aldrig träffat eller hört om nån kille som ville det innan .

Han gillade ibland att spruta på mina bröst och slicka upp det också .. Vet inte riktigt vad jag tycker om det. Det gör ju egentligen inte mig nått men vet inte om jag tycker att det är 100% normalt . Grejen är att han var ganska dominant och så annars så fattade inte riktigt grejen med det är. Men to each his own haha.
  • Anonym (Mrs Prefect)
    Anonym (Samma) skrev 2017-12-12 01:34:29 följande:
    Mitt ex var likadan .. eller alltså när vi var tillsammans vågade han inte säga att han ville det , men han ville ibland ta på mig och stoppa in fingrarna när han hade sprutat i mig.

Sen tog det slut när jag var gravid och han gick tillbaks till sitt ex , men så började vi träffas litegrann igen sen långt senare och då vågade han berätta ..och sa att han egentligen hade velat det hela tiden.

Jag hade aldrig träffat eller hört om nån kille som ville det innan .

Han gillade ibland att spruta på mina bröst och slicka upp det också .. Vet inte riktigt vad jag tycker om det. Det gör ju egentligen inte mig nått men vet inte om jag tycker att det är 100% normalt . Grejen är att han var ganska dominant och så annars så fattade inte riktigt grejen med det är. Men to each his own haha.
    Ja det är ju lite av en undergiven grej, det kanske var glimten av hans 'hemliga' undergivna sida..
    Skulle själv bli kåt av det då jag är dominant..
  • Anonym (Gift kvinna)

Lite ovant först,men gud så skönt när han slickar rent. Är lätt att vänja sig vid det sköna i det. Upptäckte hur upphetsad han blev då jag visade mitt nyfyllda sköte då jag haft annan man på besök!

• Anonym (Gift kvinna)
    Anonym (Pia) skrev 2019-03-31 16:46:19 följande:

Helt normalt.

Tack Pia!
Svar på tråden Min man vill slicka i sig sperman!!!! Normalt?!?!