Inlägg från: Anonym (äcklad) |Visa alla inlägg
  • Anonym (äcklad)

Min man vill slicka i sig sperman!!!! Normalt?!?!

När min man har kommit i mig vill han gärna slicka där nere... usch!! Är det bara jag som tycker det är äckligt? Varför vill han slicka på sin egen sperma? Det är ju som om jag skulle vilja slicka i mig mina flytningar eller nåt...*ryyys*

• Svar på tråden Min man vill slicka i sig sperman!!!! Normalt?!?!
  • Anonym (äcklad)
    Anonym skrev 2008-04-17 23:32:04 följande:
    Först måste jag ju tycka att flytningar och sperma inte är samma sak. Själv tycker jag att det är bland det mest upphetsande som finns när min sambo kommer in med en liten, liten bit av k*ken och sen kommer i mig, för att sedan gå ner och slicka mig till orgasm... Det är mitt förstaval när jag får frågan om hur jag vill att han ska komma!
    Nä, såklart är det inte samma sak. Jag menade mer att man slickar i sig "sitt eget".
  • Anonym (äcklad)
    Trolovade skrev 2008-04-18 09:54:20 följande:
    men det borde ju isf betyda att du inte kan suga av honom när han varit inne i dig?? Han har ju dina flytningar på kuken då.. Bara en funderare...
    Precis! Usch! Det skulle jag aldrig göra. Äta flytningar, nä tack.
  • Anonym (äcklad)
    Kimma72 skrev 2008-04-18 11:46:09 följande:
    Anonym (äcklad) skrev 2008-04-18 11:41:52 följande:
    Ämen lägg av, för det första är det ju inte flytningar utan ditt eget glidmedel och vad vore renare än det. Det produceras ju i samma stund det blir synligt och består till 98 procent av vatten! Va fåniga vissa kvinnor ska vara. Lämnar denna töntiga tråd!
    Vaddå?? Tror du på allvar att dina flytningar byts ut mot "kåtsafter" bara sådär? Vips, inga flytningar kvar bara för att ni har sex. Fånig kan du va själv.
  • Anonym (äcklad)
    Reglementet skrev 2008-04-18 12:11:18 följande:
    Äta flytningar? Nu överdriver du väl lite?Du sitter väl inte med sked och käkar? Så mycket flytningar kan du inte ha. Då är något fel, och du borde gå till doktorn.
    Men suck, märk ord... nej jag äter inte med sked, och jag har inte överdrivet mkt flytningar. Stoppa i munnen = äta. Felaktigt ordval kanske, förlåt så mkt!!!
Svar på tråden Min man vill slicka i sig sperman!!!! Normalt?!?!