• Anonym (äcklad)

Min man vill slicka i sig sperman!!!! Normalt?!?!

När min man har kommit i mig vill han gärna slicka där nere... usch!! Är det bara jag som tycker det är äckligt? Varför vill han slicka på sin egen sperma? Det är ju som om jag skulle vilja slicka i mig mina flytningar eller nåt...*ryyys*

• Svar på tråden Min man vill slicka i sig sperman!!!! Normalt?!?!
  • Anonym (Per)
    Anonym (Gift kvinna) skrev 2019-03-31 16:15:03 följande:

Lite ovant först,men gud så skönt när han slickar rent. Är lätt att vänja sig vid det sköna i det. Upptäckte hur upphetsad han blev då jag visade mitt nyfyllda sköte då jag haft annan man på besök!

Det skulle jag med bli kåt av.
  • Tom Araya
    Anonym (äcklad) skrev 2008-04-17 22:56:40 följande:

När min man har kommit i mig vill han gärna slicka där nere... usch!! Är det bara jag som tycker det är äckligt? Varför vill han slicka på sin egen sperma? Det är ju som om jag skulle vilja slicka i mig mina flytningar eller nåt...*ryyys*

För det första är det inte jätteovanligt att tjejer/kvinnor suger eller slickar på kuk, fingarar eller leksaker de haft i sig.

Normalt eller inte...jag hör och läser rätt ofta om män som gärna gör det, likaså kysser henne direkt efter att han kommit i hennes mun, så det verkar i alla fall inte vara jätteovanligt det heller.

Vad som objektivt sett är normalt avgörs ju inte av vad du eller jag tycker.
    Samtidigt kan du eller jag tycka något är normalt som andra inte tycker är normalt...
    Det viktiga är vad man vill ha i sitt eget privata liv, inte vad andra tycker för sin del.
  • Anonym (mm)

Min man brukar slicka mig efter han har kommit i mig,och det tycker jag är upphetsande.

• Anonym (Lennart)
    Anonym (äcklad) skrev 2008-04-17 23:35:19 följande:
     "sitt eget".
    Vad menar du exakt med "sitt eget"? 
  • Precum
    Anonym (Gift kvinna) skrev 2019-03-31 16:15:03 följande:

Lite ovant först,men gud så skönt när han slickar rent. Är lätt att vänja sig vid det sköna i det. Upptäckte hur upphetsad han blev då jag visade mitt nyfyllda sköte då jag haft annan man på besök!

Blir småkåt av bara tanken....
  • Anonym (Gift kvinna)
    Precum skrev 2019-05-21 14:58:17 följande:
    Blir småkåt av bara tanken....
    Bara win-win för oss båda.Sjukt upphetsande för mig att visa beviset på att en annan man njutit och kommit djupt i mig.O maken tänder massor på att se och höra mig berätta hur vi sexat då han varit på jobbet. Extra speciellt för min man att se min älskares spermaspår.
  • Anonym (Man 27 år)

Har aldrig fattat det där med kroppsvätskor. Det är fan äckligt. Allt som lämnar kroppen gör det av en anledning och ska inte vända åter. Tror det måste vara en porrskada samhället ådragit sig.

• Anonym (Per)
    Anonym (Gift kvinna) skrev 2019-05-22 15:47:14 följande:

Bara win-win för oss båda.Sjukt upphetsande för mig att visa beviset på att en annan man njutit och kommit djupt i mig.O maken tänder massor på att se och höra mig berätta hur vi sexat då han varit på jobbet. Extra speciellt för min man att se min älskares spermaspår.

Det skulle jag vilja göra med. Slicka min sambo när hon kommer hem från en bortamatch.
  • Anonym (Gift kvinna)
    Anonym (Per) skrev 2019-05-23 07:04:22 följande:
    Det skulle jag vilja göra med. Slicka min sambo när hon kommer hem från en bortamatch.
    Har hon varit på bortamatch och låtit dig veta det?
  • Precum
    Anonym (Gift kvinna) skrev 2019-05-23 07:48:47 följande:

Har hon varit på bortamatch och låtit dig veta det?

Eller tillsammans planerat att hon raggar upp nån och kommer hem färdigt kåt, uppvärmd och nyknullad. Vore skönt att fortsätta efter att slicka eller finger pulla henne en smula först.
  • silver33
    Jag fick frågan av min tjej...kan du inte komma i mig och sen slicka?
    Det var sååå tändande att höra henne säga det så det gjorde jag. Det var på riktigt upphetsande.
    Nu har vi börjat dela mer och mer av våra kroppars vätskor. Hon suger på mina fingrar som jag har haft i henne, jag suger på hennes fingrar när hon smeket mitt blöta ollon...
    Vi fantiserar om en person till då...
  • hasjoh
    Anonym (Gift kvinna) skrev 2019-05-22 15:47:14 följande:

Gud så härligt ! Skulle älska om det var min fru.
  • Meddelande borttaget
  • Anonym (Man 45)
    silver33 skrev 2019-05-23 08:46:54 följande:
    Jag fick frågan av min tjej...kan du inte komma i mig och sen slicka?
    Det var sååå tändande att höra henne säga det så det gjorde jag. Det var på riktigt upphetsande.
    Nu har vi börjat dela mer och mer av våra kroppars vätskor. Hon suger på mina fingrar som jag har haft i henne, jag suger på hennes fingrar när hon smeket mitt blöta ollon...
    Vi fantiserar om en person till då...
    Håller med, så tändande! Hur gick det sen, har ni involverat fler i sexet?
  • Anonym (Per)

Fick ett sms från min tjej när hon var bortrest att hon ville rida mig och sedan sätta sig över mitt ansikte och bli slickad. Jag svarade med att jag troligtvis kommer komma snabbt då och att jag får slicka hennes fitta fylld för första gången. Hon svarade bara att en gång ska alltid vara den första och att det kanske inte blir den sista gången? 

Verkar som att hon ändå tyckte det var rätt okej att jag går ner på henne och slickar efter jag kommit. Har dock inte gjort det än. 

Svar på tråden Min man vill slicka i sig sperman!!!! Normalt?!?!