• Anonym (äcklad)

Min man vill slicka i sig sperman!!!! Normalt?!?!

När min man har kommit i mig vill han gärna slicka där nere... usch!! Är det bara jag som tycker det är äckligt? Varför vill han slicka på sin egen sperma? Det är ju som om jag skulle vilja slicka i mig mina flytningar eller nåt...*ryyys*

• Svar på tråden Min man vill slicka i sig sperman!!!! Normalt?!?!
  • Kimma72

Anonym (äcklad) skrev 2008-04-18 11:41:52 följande:

Precis! Usch! Det skulle jag aldrig göra. Äta flytningar, nä tack.
    Ämen lägg av, för det första är det ju inte flytningar utan ditt eget glidmedel och vad vore renare än det. Det produceras ju i samma stund det blir synligt och består till 98 procent av vatten! Va fåniga vissa kvinnor ska vara. Lämnar denna töntiga tråd!
  • Anonym (äcklad)
    Kimma72 skrev 2008-04-18 11:46:09 följande:
    Anonym (äcklad) skrev 2008-04-18 11:41:52 följande:
    Ämen lägg av, för det första är det ju inte flytningar utan ditt eget glidmedel och vad vore renare än det. Det produceras ju i samma stund det blir synligt och består till 98 procent av vatten! Va fåniga vissa kvinnor ska vara. Lämnar denna töntiga tråd!
    Vaddå?? Tror du på allvar att dina flytningar byts ut mot "kåtsafter" bara sådär? Vips, inga flytningar kvar bara för att ni har sex. Fånig kan du va själv.
  • Anonym (sådetså)

jag har inga problem att suga en kille
    Efter han varit inne  i mig , flera gånger . . . . . .. . . 
    om killen villsmaka sin egen spewrma, låt han göra det , bevisar ju kanske bara hur mkt han älskar sig själv  

• Reglementet

Äta flytningar? Nu överdriver du väl lite?

Du sitter väl inte med sked och käkar? Så mycket flytningar kan du inte ha. Då är något fel, och du borde gå till doktorn.

• Anonym (vanligt)
    Reglementet skrev 2008-04-18 12:11:18 följande:
    Äta flytningar? Nu överdriver du väl lite?Du sitter väl inte med sked och käkar? Så mycket flytningar kan du inte ha. Då är något fel, och du borde gå till doktorn.
    *skrattar* Exakt min tanke faktiskt. =) Själv ÄLSKAR jag att känna min egen smak på mannens kuk =)Inte ens om den varit i analen har jag några problem med det.
    Ah.. Om min kille bara ville kyssa mig när jag har munnen full av sperma.. Mmmmm
  • Anonym (äcklad)
    Reglementet skrev 2008-04-18 12:11:18 följande:
    Äta flytningar? Nu överdriver du väl lite?Du sitter väl inte med sked och käkar? Så mycket flytningar kan du inte ha. Då är något fel, och du borde gå till doktorn.
    Men suck, märk ord... nej jag äter inte med sked, och jag har inte överdrivet mkt flytningar. Stoppa i munnen = äta. Felaktigt ordval kanske, förlåt så mkt!!!
  • Judy

Min pojkvän tror jag har lite fobi för sin egen sperma, om han kommit i ansiktet på mig och jag har sperma vid munnen vill han inte pussa mig på munnen, utan föredrar en "ren" fläck på kinden

Att ta kuken i munnen efter han varit inne i mig gör jag gärna.

• sambo i sumpan

Han slickar gärna mig när han sprutat även kyssar när han har kommit i mun och jag suger gärna efter den varit inne

• Anonym (minockså)

Min kille kan göra det om jag "trycker ner honom" efteråt. Han "spjärnar emot" men gör det ändå grundligt och väl. Tror inte han har något emot det när är jag som "tvingar honom".
    Missförstå mig inte nu!!!!!

• Anonym (normalt)

alltså jag älskar å se min parter smaka på sin egen sperma, inget konstigt med det, tycker jag! sen älskar jag å smaka på hans fingrar efter att dom varit i mig, å lika så hans snopp, den vill jag gärna smaka på efter att den varit i mig.. mums vad gott de e

Svar på tråden Min man vill slicka i sig sperman!!!! Normalt?!?!