• Anke

Förstföderskor i Sthlm med BF Augusti 2006 - tråd 10

Vi som hade BF augusti 2006! gamla som nya är välkomna!

Äldre trådar:
    Del 1: www.familjeliv.se/Forum-2-16/m5833194.html
    Del 2: www.familjeliv.se/Forum-2-16/m7691494.html
    Del 3: www.familjeliv.se/Forum-2-16/m9821365.html
    Del 4: www.familjeliv.se/Forum-11-220/m11348493.html
    Del 5: www.familjeliv.se/Forum-11-220/m13940491.html
    Del 6: www.familjeliv.se/Forum-11-265/m16842954.html
    Del 7: www.familjeliv.se/Forum-11-265/m20264831.html
    Del 8: www.familjeliv.se/Forum-11-265/m23425452.html
    * If you think nobody cares about you, try missing a couple of payments *
  • Svar på tråden Förstföderskor i Sthlm med BF Augusti 2006 - tråd 10
  • Elisabethjz

Milimina:??? Hoppas att du är ok?!

• Pesco

Milimina, har inte haft mf. Kan man veta säkert att det är helt kört? Eller är det att kroppen inte hunnit ställa om sig, därför du känner symptom, kanske.

Usch, tycker så synd om dig. Hoppas du har dina nära och kära som tröstar!

*Styrkekramar*

• Smurfan 81

Ancy
    Jo, som du säkert såg då, BF är på torsdag!
    Kevin kom 2 dagar för tidigt och statistiskt sett kommer andra barnet 2 dagar tidigare än första... det skulle vara idag i så fall. Idag har jag inte känt av huggen nånting (bara för att jag ska att jag skulle åka på koll om de fortsatte...).
    Huggen kom i samband med sammandragningar, men bara när jag stod upp eller gick.

Elisabethjz
    Inget vidare! Nä, jag tror inte det kommer nån bebis... med alla dessa falsklarm börjar man ju liksom undra om det verkligen finns nåt därinne!

Här är en till med vilja... Vi har börjat med plan B, att slänga sig på golvet, om man inte får som man vill! han är jätteduktig på att leka i sitt rum, men INTE på helgmorgonen när mamma och pappa skulle vilja ligga kvar i sängen en stund, då ska det hoppas i sängen, läsas böcker och reta hunden!

milimina
    Nä, vad tråkigt! Men gör ett test till för säkerhets skull, det måste väl inte varit en mf-blödning?

• Twixie

Blä, idag har jag ingen bra graviddag... Känner mig stor som halva Asien, lika smidig som en flodhäst i kassaskåp... Man vet ju dessutom att man inte kommer bli mindre och smidigare de närmaste veckorna

(¯`°?.¸ ღ Melvin ღ¸.?°´¯) ♥ (¯`°?.¸ ღBökis med BF 10 majღ¸.?°´¯)
  • milimina

tro mej, detta är inte bara en liten blödning nej loppet är helt kört, detta kan inget foster klara sej igenom. vi snackar syndaflod...

förr eller senare slutar jag väl ha ont i brösten. jobbigaste just nu är dock att jag är så förbannat trött. precis som när man är nygravid alltså, utan att ha nåt för det

• Angel80

milimina - men nej, jag är hemskt ledsen för din skull. Usch har aldrig haft något missfall själv så jag kan inte ens tänka mig tanken hur jobbigt det måste kännas.

Många kramar från angel.

• Angel80

Usch är faktiskt chockad, blev påbackad på ett övergångsställe idag. Försökte få kontakt med föraren, men han bara ignorerade mig och fortsatte att backa. Blev så chockad att jag gick därifrån, fast jag tog faktiskt regnummret. Har jäkligt ont i armen just nu. (tog emot med armen baktill på bilen så jag flög bakåt). Är fortfarande helt skakis, sitter och ska försöka och plugga men det går inte för tillfället.

• Angel80

Mollan - hej tjejen, har precis satt igång med mitt projekt, hemsidan!!

Jag arbetar i frontpage.

Det jag tänkte fråga dig om är om du har några bra tips på var man kan hämta snygga bakgrunder, bilder, ljudfiler etc. Dessa får självklart inte vara upphovsrättsskyddade. Då vi självklart måste ta hänsyn till säkerhet, ekonomi, lagstiftning och etik i vårt examensarbete.

• Ancy

milimina  - Åh, vad tråkigt...
    *Kram*

angel - nämen vilken totalidiot ! Körde han på dig och sen sket i det ??? Vilken skit!

Svar på tråden Förstföderskor i Sthlm med BF Augusti 2006 - tråd 10