Förstföderskor i Sthlm med BF Augusti 2006 - tråd 10
tionde tråden - det är ju inte klokt! jubileum, skål och hurra för oss!
tionde tråden - det är ju inte klokt! jubileum, skål och hurra för oss!
vi har varit och badat. min son är komplett galen, fatta att han hoppar i vattnet SJÄLV!! utan att nån av oss är i poolen och tar emot honom galen galen galen! lite roligt dock är att han nu också gärna hoppar från plint! jag anar en blivande simstjärna. och som vanligt blev han helt galen när vi bestämde att det var färdigbadat (han var blå om läpparna och huttrade!) så han vrålade och skrek hela vägen ut till omklädningsrummet. pust. nu sover han gott och jag funderar på att gå och lägga mej, jag med. är helt sjukt trött! ska man va såhär trött jämt nu?!
och en helt annan grej, hur ont kan man egentligen ha i bröna?! it hurts like hell, jag ska nog kissa på en sticka imorn...
yes!
ja det blev plus svagt visserligen men det är inte riktigt bim ännu, så
anke,
jag har en gama, den är skitbra!
tack
än så länge känns det typ inte alls haha. mer än att jag har så galet ont i brösten det minns jag inte från junior... å andra sidan är det väl en massa annat jag förträngt sen dess också det är roligt och lite scary samtidigt, och nu väntar jag mest på att få ett ordentligt plus så jag vet säkert att jag inte bara inbillar mej
man lyfter ur den, ignorerar vrålandet och försöker undvika bli träffad av fäktande armar och ben.
smurfan - nu händer det! wee snart får du snusa bebis
jaja, nu finns det inget att berätta för familjen längre så det blev en ickefråga.
nej men jag började blöda imorse, mf skit oxå hade inte känts lika sugigt om det inte vore för alla symptom som jag fortfarande känner av