Inlägg från: Angel80 |Visa alla inlägg
  • Angel80

Förstföderskor i Sthlm med BF Augusti 2006 - tråd 10

padapamppampampaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa! Trumvirvel!!!

Tio-trådsjubileum!!! Ett fyrfaldigt leve för tråden, den leve, hipp hipp hurra, hurra, hurra, huuuuuuuuuuurraaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!

hehe

• Angel80

milimina - vad säger du? visade det här testet negativt? Eller vad menar du?

• Angel80

milimina - men nej, jag är hemskt ledsen för din skull. Usch har aldrig haft något missfall själv så jag kan inte ens tänka mig tanken hur jobbigt det måste kännas.

Många kramar från angel.

• Angel80

Usch är faktiskt chockad, blev påbackad på ett övergångsställe idag. Försökte få kontakt med föraren, men han bara ignorerade mig och fortsatte att backa. Blev så chockad att jag gick därifrån, fast jag tog faktiskt regnummret. Har jäkligt ont i armen just nu. (tog emot med armen baktill på bilen så jag flög bakåt). Är fortfarande helt skakis, sitter och ska försöka och plugga men det går inte för tillfället.

• Angel80

Mollan - hej tjejen, har precis satt igång med mitt projekt, hemsidan!!

Jag arbetar i frontpage.

Det jag tänkte fråga dig om är om du har några bra tips på var man kan hämta snygga bakgrunder, bilder, ljudfiler etc. Dessa får självklart inte vara upphovsrättsskyddade. Då vi självklart måste ta hänsyn till säkerhet, ekonomi, lagstiftning och etik i vårt examensarbete.

• Angel80

Idag var första dagen lilleman skulle stanna kvar efter lunch och sova. Det gick skitbra. Maken lämnade honom i morse, han var ute i förmiddags, gick med in och åt lunch, och sen tvärslocknade han och sov två timmar tillsammans med de andra barnen utan att säga ett pip.

Fattar ingenting! Har väl aldrig hänt en enda gång. Haha, där ser man vad grupptrycket kan göra.

• Angel80

På första försöket dessutom, inte illa.

Svar på tråden Förstföderskor i Sthlm med BF Augusti 2006 - tråd 10