Förstföderskor i Sthlm med BF Augusti 2006 - tråd 10
Tjohoo! Ny tråd!
Tjohoo! Ny tråd!
svirroo - Jo tack, den växer så det knakar. Tror faktiskt att naveln är på väg att ploppa redan, förra gången kom det mycket senare... Har också för mig att magen har en annan form den här gången...mer pojkmage..(ja, jag skäms för ett så ovetenskapligt påstående, men det är faktiskt sant! )
Men shit, vecka 32 redan ? Ja, det går ju ssååå mycket fortare den här gången...man hinner ju nästan inte med
På tal om ovetenskapliga råd och tips... smurfan - kanske dags att prova en färdknäpp? Funkade för oss (eller så var det bara slumpen - men vem vet? )
En något suddig bild men ändå... Ska ta bättre sen.
Håll till godo
Bilden är alltså tagen nu, i v 26.
Milimina - Stort GRATTIS då ännu än gång! Hur känns det?
Smurfan - Hmmm. Skulle inte vilja påstå att jag är smal... Är större än förra gången, på alla håll och kanter, känns det som... .
Tycker faktiskt att du ser allmänt smalare ut på dina fofton
smurfan - vad spännande! Hoppas att det sätter igång nu då!
elisabeth - nämen stackare . Inga roliga infektioner...
Apropå tandborstning så har vi aldrig lyckats särskilt väl med det... Lillan gapar, men sen så fort man sätter in tandborsten så biter hon ihop och så blir det inget mer.. Sen går hon runt och tuggar på borsten med tandkräm. Har tänkt att det kanske räcker ändå, dessutom har hon inte så många tänder än...
Japp, då har man tvättat 12 maskiner fulla med smutstvätt !!! Är helt slut nu...
milimina - jag berättade direkt för min familj. Sen väntade vi några veckor med att berätta för Andreas familj, men det var mest för att de skulle komma och hälsa på oss och vi överraskade dem med en "bebis-tröja" ...
För mig har det känts rätt att berätta direkt, skulle nåt hända så vill jag kunna dela det också med min familj.
"På tal om ovetenskapliga råd och tips... smurfan - kanske dags att prova en färdknäpp? Funkade för oss (eller så var det bara slumpen - men vem vet? )"