-
Ja verkligen! Det här känns ju nästan som en 2veckors semester på Maldiverna !Anke skrev 2008-02-14 09:32:37 följande:härligt det låter. tänk vad man kan njuta av små saker nuförtiden. förr när man bara hade sig själv och all tid i världen så tog man saker för givet. nu, att få några dagar för sig själv, är mer än guld värt!
-
Jaha, 30 timmar. Vad bra, trodde det var 15. Det skulle ju nästan vara mest jobbigt att lämna för tre tim bara..Svirroo skrev 2008-02-14 14:31:05 följande:I Stockholm får man ha 30 tim/v i Solna 15 h/v så lite olika... Här måste man ha tiden 9-15 men det tycker jag är en bra tid. Då lämnar vi ute och sen hinner han med lunch sovstund och mellanmål.
-
Nä, nu ska jag bege mig ut på stan!
-
Det klart du ska skriva av dig här när det är jobbigt! Det är ju det vi är till för !Smurfan 81 skrev 2008-02-14 16:15:46 följande:Idag mår jag mycket bättre! Det var inte meningen att skrämma alla er som väntar syskon, kom på att det kanske inte lät så hoppfullt det jag skrev igår... Jag har märkt att jag är väldigt känslig just nu, kanske lite baby blues som sitter kvar...
Och vi är inte så lättskrämda heller ...Åååh så gulligtSmurfan 81 skrev 2008-02-14 16:32:17 följande:Och hur löjligt glad blev man inte då när Kevin kommer inspringandes med ett pappershjärta som han gjort på dagis! Jag vet, fröknarna har säkert gjort det mesta, men ändå! -
Nu har jag varit på stan och tokshoppat ! Hittade en massa roliga, icke-mamma-kläder, som passade perfekt. Det är ju så bra mode nu (för oss på tjocken) med alla långa tröjor och utsvängda blusar.. Köpte 7 plagg för 640 kr!! Det är rätt bra jobbat tycker jag !
Sen köpte jag nya underkläder (känns också roligt när man är gravid och tjock, att piffa upp sig lite så gott det går ...)
Och en skiva..
Som kronan på verket hittade jag ett brev från Andreas jobb, adresserat till mig ! Där i låg att presentkort på 500kr till Stockholms Spa, som ursäkt för att Andreas varit borta rätt mycket med jobbet! Rätt snyggt gjort av dem, tycker jag...
Och mig passar det som handen i handsken nu när jag har min semester ... -
smurfan och marfa - bestämde ni att det räcker med två tidigare eller nu efter att Uffe och Leia kommit?
-
Godmorgon!
Oj, vaknade nyss...Känns som jag har sovit för länge, är helt mosig i huvudet...
Idag ska jag försöka träna nu på förmiddan och sola, är lika blek som våra nästan vita väggar ...
-
Halloj!
Nu har det gått tre dar sen Andreas & Co åkte och jag saknar pluttan sååååå ! Tur att de kommer hem imorgon em för jag skulle nog inte stå ut längre! Så 4 dagar utan mitt lilla hjärta är max vad jag klarar, trots att jag har haft det otroligt skönt och bra under min semester. (Självklart saknar jag Andreas (och hundarna ) också men det är ju på ett annat sätt )
Kan verkligen rekommendera en sån minisemeter (det räcker ju faktiskt med en helg) för att samla krafter och få riktig abstinens... -
Nu ska jag läsa min bok, kanske hinner läsa ut den till imorgon ...
Nattinatt -
elisabeth - Jag blir så ledsen när jag läser det här ... Lille snutten, så jobbigt han har det. Och du? Fick du åka ensam, eller kunde maken följa med?
Har man konstaterat att han har astma? eller säger de fortfarande att det är normalt att vara sjuk så mycket i den åldern?
Tycker verkligen så väldigt synd om er...
Stoooora kramar till lille Benji och till dig