• Nork

2008

jepp. så coolt. hihi

oxle bo skrev 2008-03-02 10:45:29 följande:
    grattis då ska vi ha barn samtidigt
  • Nork

Nu ska jag gå och laga pannkakor med lönnsirap och pecannötter. Ska bli så gott!!!! Idag måste jag ju passa upp honom på den stora dagen. Så nu är vi lika gamla ett par månader, sen är han mitt lilla lamkött igen hehehe

kram på er

• Nork

Yes. Bättre kunde det inte bli.

oxle bo skrev 2008-03-02 11:04:14 följande:
    fyller gubben år?vilken perfekt present du gav han
  • Nork

jag har sett till å från på det.
    det är alltid lika kul. fast jag tycker det är roligast när man får se alla amatörer. Jag skulle oxå vilja åka. Men det känns som att det inte går så bra att träna när man bor där man bor.

NEJ. Lämna oss inte. Din tur blir nästa gång. Du har ju BIM om ett par dagar ju. Jag håller tummarna.

Wilma00 skrev 2008-03-02 11:58:10 följande:
    Blir ni alla gravida så lämnar jag nog tråden.. Kollar in vasaloppet spännande tycker jag.
  • Nork

Min syrra ringde precis. Hon är gravid i v12-13 och är på väg till akuten då hon har börjat blöda. Jag vet inte mer än så. Hur stöttar man om det är ett MF? Vi bor 25 mil ifrån varandra. Så det är inte bara att åka förbi och krama om hennne som hade varit det bästa.

• Nork

Tack, vad skönt att höra. man tror ju alltid att det är det värsta!!! Nu går man som på nålar innan hon hör av sig.

frujansson07 skrev 2008-03-02 13:05:07 följande:
    Det är inte alls säkert att det är ett MF. Jag har haft kompisar som blött jättemycket och åkt inte på samma sätt och allt har varit bra. Skulle det vara så behöver hon mycket stöd och omtanke..........!! Det betyder jättemycket, det vet jag!!!Hoppas allt går bra för henne!!!
  • Nork

Det kan oxå bero på snön. Jag får alltid munsår innan snön kommer. Hatar munsår. Det känns som munnen täcker halva nyllet. Har du några bra råd för att bli av med dom. Jag brukar köra med Vektavir eller vad det heter. Brukar vara ok men det sitter ju i 1-2 veckor innan det är borta.

Wilma00 skrev 2008-03-02 13:09:14 följande:
    Blir det för mycket gravidprat så... morrar jag lite... har munsår så det är nog mens på g. Får glädjas åt snön istället...
  • Nork

Min syrra ringde precis. Hon har fått MF i v 14. Hon var så ledsen, vill bara hem å krama om henne. Men hon bor 25 mil bort, så det blir lite svårt. Åker nog hem nästa helg. Det känns som behöver lite x-tra kramar nu. Jag vet inte vad jag ska säga till henne. Det är så svårt. Jag vill inte bli en som säger -det var nog meningen... För det är väl det man minst av allt vill höra. Vill vara hos henne och bara krama, för det känns som det är det bästa man kan göra. Har någon tips?

• Nork

jag har hört om dom som fått hört det. det är väl inte elakt menat utan mer för att fostret/barnet antagligen inte var riktigt friskt.

8Viola2 skrev 2008-03-02 18:23:53 följande:
    När min mamma var gravid sista gången så slutade det i ett mf.Tidigare än i v.14 men ändå.Jag kunde ju inte förstå vad hon tvingades gå igenom men tydligen så var det närvaron som hjälpte. En torkad tår och många kramar.Jag vet inte riktigt vad man ska säga men inte finns det väl människor som säger - att det var nog meningen?Usch vad ledsen jag skulle bli då!
  • Nork

Tycker att det låter som ett + är på väg ändå. Jag fattade inte mina symtom som endast är att jag är trött och brösten känns lite större. Jag brukar aldrig vara trött. Snosar ett par ggr på morgonen, när jag väl bestämt mig för att gå upp så är jag vaken på 5 min. På kvällen går jag och lägger mig för att jag måste, inte för att jag är trött. Jag hå llerbåda tummarna för dig!

Jag ser fram emot en baby träff. Jag tycker vi kör 2 + i månaden nu. Tänk vad coolt det vore!

Wilma00 skrev 2008-03-03 16:06:05 följande:
    Tur jag ringde fk idag.. Din blankett är fel sa dom, skicka in en ny.. suckar så jag får inga pengar nu alls i denna veckan som jag skulle fått. V12 får jag pengar.. skoj va? Ringt telia som var snäll. Jo vi kan göra en till uppskjutning åt dig fast du redan haft en i år.. puhh. sen fick vi sänkt bredbandsavgift, alltid nått.. Men det var krångligt att komma till en telefonist där. Akut trött idag juh... poff sa det så blev jag trött.. Får se om det är nått med det. Som tur är så har vi matpengar iaf och vi bor gratis dock.. (pappa äger huset)Babyträff ja, utan mig förmodligen då jag aldrig kommer å plussa.. känns som det.. ska spara en hundring och köpa test ändå på onsdag. Är i stan då. sooooova vill jag... kram tjejer.
Svar på tråden 2008