• Nork

2008

har du testat dig då?
    du kanske tog testet för tidigt...

bluebride skrev 2008-03-03 16:40:45 följande:
    fick minus i fredags, mår dock illa, är trött, kissnödig rätt ofta, fast inte på natten och blösten har värkt lite, tyckte de såg större ut igår, men det kan varit inbillning. Jag funderar på att lägga barnverkstan på hyllan ett tag.
  • Nork

skönt att du kan skriva en rad då emellanåt!
    jag hade nog fastnat i surfandet om jag hade jobbat natt...

oxle bo skrev 2008-03-04 02:29:56 följande:
    nu börjar jag bli trött.. alla sover o det är bara skit på tv...fast jag ska väl inte klaga, heldre att alla sover än att dom är uppe o springer...mmm det är så gott med paprika
  • Nork

Men jag hoppas, hoppas, hoppas och håller tummarna för dig!!
    Är det bra när tappen är hård?
    Kram

Wilma00 skrev 2008-03-05 13:36:00 följande:
    ingen mens idag... men nog neg. test... om jag gämför med förra månaden. maken sa att tappen var hård. Vet ju inte riktigt när mensen kommer tror jag. är på dag 29 bara... känns inte som den ska komma idag heller. sov oroligt inatt tempade i morse och den var på 37.2 ingen sänkning.. kram tjejer.
  • Nork

Det är ju massa dagar. Lycka till!!

bluebride skrev 2008-03-06 16:13:03 följande:
    i lördags så mensen är över
  • Nork

Passa på att lägga in en bulle i din egen ugn

Wilma00 skrev 2008-03-06 16:07:45 följande:
    testa? här bakar jag bullar det ska bli gott.. middag sen. kram.
  • Nork

sen du hade BIM eller är det lördag denna veckan?

bluebride skrev 2008-03-06 17:37:53 följande:
    hur menar du?
  • Nork

Finns inget bättre än bulldeg!!!
    Hade jag varit hos dig hade du kunnat få gråta mot min axel. Styrkekramar till dig!!
    Nä, att inte tänka på det är lustigt. Ja menar, hur f..n ska man sluta tänka på det. Det var ju det första man tänkte på direkt efter man fått till det.

Wilma00 skrev 2008-03-06 17:37:45 följande:
    ja det vore ju toppen. vi får väl se om hatkärringen dyker upp. suckar. *snyft* gråter en skvätt mot axeln.. suckar tungt.... inte hjälper det att slappna av och sluta tänka på det heller, för då skulle vi ju blivit gravida med en gång då vi började eller hur. kram. ps degen var iaf god.
  • Nork

Hej på er tjejer. Nu är jag hemma igen efter en helg hos mina päron. Dom fick inget veta om mig. Brukar alltid ta ett några glas vin med mamma när jag är hemma. Kunde inte med att säga nej eftersom hon vet att jag inte varit sjuk. Så jag låtsasdrack 1 glas. Hon fattade säkert men sa inget. När det ringde svarade jag, tog med glaset och hällde ut. Hihihi Vi får se om sisådär 8-10 veckor om hon blir överaskad eller om hon säg: det visste jag väl.

Vad spännande för er. Jag hoppas ni får hänga med i + vågen!!!

• Nork

Oooooo låter spännande. Jag lovar att hålla tummarna åt dig!
    Kram

Wilma00 skrev 2008-03-09 21:35:08 följande:
    värsta mensvärken i morse, kallsvettades å så i några minuter innan jag kunde ta nån värktablett. hu så otäckt.. Trodde mensen skulle komma, men icke då.. Somnade om sen iaf. Inte på hela dan har nån mens kommit... Så jag köper nog ett test i morgon iaf. Nervös för att bajsa å så. Har inte så ont nu som tur är.. Är på dag 33 av max 32 coh min mens har inte varit sen alls... kram tjejer.
Svar på tråden 2008