• Nork

2008

hahaha
    dom är så roliga djur. vi hade oxå en katt när jag bodde hemma och än idag går jag ofta och tänker på honom. skaffar jag en katt själv någon gång vill jag ha en som honom. men det blir nog inte så lätt tyvärr...

Pyro pyret skrev 2008-03-19 12:49:55 följande:

Huskatten på bilden satt hela dagen igår och jagade snöflingor på fönsterrutan. Tyckte synd om henne och öppna balkongen. När hon fick en flinga på sig blev hon arg för att den var blöt. Istället gick hon in och reste ragg... så det kanske är tur för henne att hon är en innekatt i alla fall.
  • Nork

jag har hela tiden gått och väntat på att känna något.nu har jag börjat må lite illa på em och det var visst inte så kul... men det är det värt. Bröstvårtorna är oxå så sjukt onda och står ut hela tiden Å det är inte kul! Tur att man kör BH med lite vadering annars hade det varit lite smått pinsamt. hahaha

Nikithea skrev 2008-03-19 08:49:23 följande:
    Nork och Nyköping: hur går det för er? Hur mår ni?
  • Nork

ja, det var värst vad munsår du haft den sista tiden. jag har oxå munsår ibland. det västa som finns verkligen.

men som du säger, denna gången tyder det ju på något bra!!!
    Så kör hårt

Wilma00 skrev 2008-03-19 18:05:25 följande:
    Munsår så äl är nog på g snart... hoppas det. Idag har dock inga bruna flytningar så mycket iaf.. skönt. Man blir så trött på dem. Nu vill jag ha vita flytningar. Mina munsår styrs visst av hormonerna. Antingen får jag dom efter äl då jag inte blivit gravid eller så får jag dom vid äl då jag har äl den månaden... ett bra tecken på äl iaf, fast de gör ont.. försöker smörja så fort jag kommer på. kram tjejer.
  • Nork

Jag har oxå klippt mig i veckan. ska försöka spara ut lite, till en kort page. så nästa gång hoppas jag att den är färdig och så ska jag nog färga lite.

GLAD PÅSK!

• Nork

Hej hopp
    Påsken har varit bra och mycket slö. Har egentligen bara slappat. Nästan så man får dåligt samvete . Fast sen när man hör alla som stressat runt så mår man ganska bra igen, int edte minsta avundsjuk.

kram på er

• Nork

Välkommen till Norrköping!!
    Hoppas ni får det trevligt! Det är jätte mycket snö här nu, kom ca 3 dm igår!

sötfrö skrev 2008-03-26 12:33:03 följande:
    Ser jättemycket fram emot helgen, då jag och sambon ska åka bort. Våra kompisar ska döpa sin son. (Känner ni också igen det där att alla omkring en blir gravid hela tiden? )Efter dopet ska vi ta in på hotell i Norrköping och bara rå om varandra!
  • Nork

Krya på dig!
    kramar

Wilma00 skrev 2008-03-27 13:40:46 följande:
    ingen halsbränna jag är förkyld. Ont i halsen.. aj.. kram tjejer.
  • Nork

jag är inte ute och äter så ofta, men käkade på Bomullsfaabriken för någon vecka sen och det var jätte gott. Sen är Papa Grappa väldigt populärt.

sötfrö skrev 2008-03-27 12:19:30 följande:
    Nork:Tackar tackar Då kanske du kan rekommendera någon mysig restaurang där då?
  • Nork

Välkommen jeskan

Trevlig helg på er. ska ut å käka i morgon, annars blir det nog en ganska lugn helg. var ut een sväng på stan, ville förnya garderoben lite... Men som vanligt när man väl kan köpa så hittar man inget. Blir GALEN!!!!

• Nork

Wilma00: Oj det låter inte sin en toppen dag direkt. Kramar och hoppas du mår bättre snart!

Vilket härligt väder vi har idag.

• Nork

Välkommen!!!
    och lycka till! vi behöver lite fler + här i tråden snart!

Nattfjärilinnan skrev 2008-03-29 10:15:27 följande:
    Hej på er kikar in...hoppas nu att det blir plus för oss 2008,vi börjar vår IVF bahandling den 17/4 Är helt överlycklig!!!!Äntligen får vi en värdslig chans till bebis!!!!!!
  • Nork

hej tjejer
    hur har helgen varit? min har varit bra. så skönt väder! har suttit å gottat mig i solen 1/2 dan. ska snart fixa käk, hamburgare idag med pomme, nyttigt värre... öööö not. Men det finns inte ork för något annat tyvärr.

Å i morgon är det måndag. BORING!!!

• Nork

själv känns det som jag bor på FL nuförtiden... orkar inte göra något annat. men i morgon ska jag sparka mig iväg till gymmet, det borde ge lite mer energi. har ju haft problem med en axel, men det känns som det är över nu, så jag får väl mjukstarta lite.

hoppas att det tog sig ändå, även om ni missade viktiga dagar.

• Nork

har det gått bra idag?

Wilma00 skrev 2008-04-02 09:55:54 följande:
    Tackar som frågar.. Bättre.. Fast lättväkt. morr.. Då på morgonen kan man ju inte ta sömntablett. Bussen går 11.10. Så inatt blir det sömntablett så både jag och maken får sova lite. Tur det finns panodil och nässprey, så jag ska nog kunna jobba. Lite nervös.. även om jg varit där innan. Försöker käka lite frukost nu.. kram
Svar på tråden 2008