ok,men glöm inte o överdriva lite.annars kommer dom bara be er återkomma.
men vad köper du för test,så länge man inte köper biligt skräp så kan du nog lita på dom.
du behöver inte skämmas.det är fult normalt o känna så i vårn situation..jag käer likadant.
själv ska jag träffa en docktor den 21 jan, på återbesök o kolla så att allt är bra.så jag kan börja försöka igen.själv behöver jag hjälp med ÄL.jag har JÄTTE oregelbunden mens.
Nork skrev 2008-01-01 19:35:41 följande:
det är hyffsat regelbundet. Ligger på 30-32 dagar. har gjort ÄL tester ett par månader och jag får aldrig jätte starka streck, men har ökningar. sen är det ju många som säger att testerna inte visar helt 100 alltid. men jag ska ringa till gyn efter 13-helgen. jo, man vill bli glad. men denna gången blev jag bara ledsen. jag har alltid varit jätte barnkär och velat ha barn sen jag var 20. syrran har inte alls samma "behov". och denna gången var hon inte ens säker på att dom skulle skaffa en till och ändå går det så lätt. livet är så orättvist ibland (ber om ursäkt, men idag är jag så bitter) och jag SKÄMS för att jag inte kan glädjas med henne till 100%