• oxle bo

2008

hej,
    tänkte att vi kunde samlas här, vi som vill bli gravida!
    själv har jag försökt i några år, vi lyckades bli gravida, men det slutade i v20.

2008 ska bli vårat år!!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-02-19 12:59
    här är våran lista:
    www.familjeliv.se/Forum-7-132/m29900321.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-04-02 22:45
    nya tråden hoppas vi ses där..

www.familjeliv.se/Forum-7-132/m31362089.html

• Svar på tråden 2008
  • 8Viola2
    Wilma00 skrev 2008-01-06 19:00:37 följande:
    träna på WC??? Jag går på toa på WC
    he he..jag menar WorldClass
  • Wilma00

tackar.. för tummarna.. Vägrar gå på toa här, Jag hör av mig i morgon. Men det kanske blir på dan då, när jag kommer hem.

oxle bo skrev 2008-01-06 18:51:13 följande:
    håller tumarna för dig,du måste höra avdig i morgon när du har testat dig...
  • Nork

82 Viola: var inne å kollade på din sida. och läste då din lista:

SAKER MAN SOM OFRIVILLIGT BARNLÖS HELST INTE VILL HÖRA

SÅÅÅ bra. det är verkligen så sant. jag fick senast igår frågan om inte jag och sambon börjat fundera på barn. vad ska man svara? jag menar i sommar är jag 29. vad tror dom?

Wilma00: jag vet, fattar inte vem som kom på namnet eller hur förkorningen skulle bli. men visst är det kul

• 8Viola2
    Wilma00 skrev 2008-01-06 17:29:40 följande:
    bim tisdag tror jag.. blä. tempar så jag är förberedd på när mensen dyker upp. Vet inte när jag hade äl percis på dan... Men brukar ha 31 dagar.. Lite ont i ryggen med svanken typ.. brukar jag ha innan mens.. huvva... Ja man får låtsas va gravid ett tag iaf. Rätt roligt fast inte kul å deppa iof... Får väl pigga upp mig med mitt presentkort iaf. Behöver nog bara skriva av mig lite... kram!
    Hur har tempen varit denna gången då?
    Inte sjunkit ngt än hoppas jag!
  • Nikithea

Jag var också in på violas sida och läste det där. Hur bra och SANT som helst. Nu tror jag dock att de har gett upp i min familj i alla fall... Har inte berättat för någon att vi försöker, bara för min bästa vän. Ja, fast min sambo gar berättat det för min systers man när de var ut på fyllan en gång... Men jag tror inte han har sagt något, verkar inte så på min syster iaf.

Det är lite lustigt, det känns så bra att prata med er, så när Wilma skrev att hon skulle fika tänkte jag säga att hon kunde höra av sig så vi kunde ses,(blev sugen på latte av nån anledning...) men sen kom jag ju på att det inte riktigt funkade... Jag tycker det är så skönt att ingen verkligen vet vem man är

• Nikithea

Jag var också in på violas sida och läste det där. Hur bra och SANT som helst. Nu tror jag dock att de har gett upp i min familj i alla fall... Har inte berättat för någon att vi försöker, bara för min bästa vän. Ja, fast min sambo gar berättat det för min systers man när de var ut på fyllan en gång... Men jag tror inte han har sagt något, verkar inte så på min syster iaf.

Det är lite lustigt, det känns så bra att prata med er, så när Wilma skrev att hon skulle fika tänkte jag säga att hon kunde höra av sig så vi kunde ses,(blev sugen på latte av nån anledning...) men sen kom jag ju på att det inte riktigt funkade... Jag tycker det är så skönt att ingen verkligen vet vem man är

• Nikithea

segdator. jag har då så bråttom så jag tröck vist på posta en gång till i min iver...

• 8Viola2
    Nikithea skrev 2008-01-06 19:37:58 följande:
    segdator. jag har då så bråttom så jag tröck vist på posta en gång till i min iver...
    Händer titt som tätt
    Nu var det jag som skulle fika med latte men det spelar större roll. Du hade fått en du med om du var här!

Kan erkänna att jag fatiskt kopierat listan på vad man inte vill höra från en annan tjej på FL!
  • Wilma00

tempen var på 37.1 när jag vaknade.. ont i svanken oxå. aj... meddelar tempen i morgon då innan jag åker om jag hinner... aj min svank.. annars vet jag inte så mycket.. kram

8Viola2 skrev 2008-01-06 19:04:16 följande:
    Hur har tempen varit denna gången då?Inte sjunkit ngt än hoppas jag!
  • 8Viola2
    Wilma00 skrev 2008-01-06 20:35:37 följande:
    tempen var på 37.1 när jag vaknade.. ont i svanken oxå. aj... meddelar tempen i morgon då innan jag åker om jag hinner... aj min svank.. annars vet jag inte så mycket.. kram
    Ja om du väntar mens så borde ju tempen sjunka imorgon.
    Brukar du ha ont i svanken vid mens då?

Jag kan känna skillnad på mensvärk och ÄL-värk just pga värken i svanken.
    Sedan brukar mensvärken sitta mer i mitten av tjejmagen medans ÄL-värken känns på en sida.
Svar på tråden 2008