Pyro pyret skrev 2008-01-05 16:11:28 följande:
82Viola:Tråkigt att höra att det tar sån tid för er, du måste verkligen vare en fighter. Lycka till i kampen. Förstod inte om ni håller på med en utredning nu eller har gjort en tidigare? Hälsningar Pyro Pyret
[/citat]
oxle bo skrev 2008-01-05 16:45:58 följande:
[citat]
jag vill bara beröma alla oss som håller på o kämpar oavsett om ni har hållt på i en månad eller flera år..tycker att ni är så starka som årkar kämpa o inte ger upp.våran tid kommer!! det vet jag.att ni årkar hålla humöret uppe o fortsätta kämpa trotts att det är babybom omkring oss.känner på mig att 2008 är ett bra år!!
Tack Pyro pyret!
Ni är ALLA också duktiga kämpare
Pyro: Jag och sambon har inte gjort någon utredning och det bli inte än på ett tag.
Har inte heller någon direkt anledning till varför det inte skett ännu.
Jag har enligt Äl-tester ÄL varje månad. Något oregelbunden mens men ändå inom det "normala".
Nu börjar cyklarna bli ganska exakta med ytterst små undantag.
Kan tänka mig däremot att sambons övervikt kan ha ett finger med i spelet eftersom det är ett antal kilo i övervikt.
Han är inte den bästa på att äta frukt och grönt tyvärr och vitaminer samt mineraler behövs i massor för en bra spermieproduktion. Han ska få äta lite Berocca och se om det hjälper något. Om inte annat så kanske han blir piggare
Själv så funderar jag på drottninggelé tillsammans med en monitor! Men det får vänta lite. Är man arb.lös är man inte så rik direkt. Men denna månaden borde vara ganska bra från min sida eftersom jag haft ÄL-flytningar i fyra dagar
Nyköping: Bra att du känner att 2008 kommer bli ett bra år!
Låter lovande minst sagt!!
Har ni tjejer ngn koll på om det finns ngt ärftligt med fertilitet??
Ska nog se om jag finner lite info om det