homeopat, det har jag aldrig hörttalas om.
hoppas att det fungerar o att du är gravid tills sommaren
kram
Nork skrev 2008-01-07 17:04:56 följande:
hej på er tjejjer.vilka historier! som tidigare sagt, man blir så tårögd och man undrar vad det är för mening med allt. visst att man blir starkare och så när man klarat sig igenom det värsta och kan ta sig tillbaka till vardagen. Men ändå.... Livet är inte lätt direkt.Jag har i alla fall en positiv sak idag. Ringde och bokade tid hos en homeopat idag. Vet inte riktigt hur det funkar, men har kompisar som fått hjälp på så vis och lyckats bli gravid efter 2-3 månader. Så jag ska ge det en chans innan jag bokar till för utredning. Jag har ju bara varit igång med verkstaden sen mars. Enligt tanten som svarade (super trevlig) så får man träffa honom och så diskuterar man igenom hur man mår och har det och så hjälper han till med tips och råd och tabletter eller vad det nu kan vara. Det känns så skönt att jag har tagit tag i det!!!! Så idag känns livet hur bra som helst! Trots att det är måndag! (gillar inte dom)
[/citat]
Wilma00 skrev 2008-01-07 17:18:00 följande:
[citat]
kan man ta bort måndagar och mens? Roligt att det går framåt nork.. Ventilera sig är bra ibland. Nu kom magnus hem med pizza.. gött.. sopade källaren för jag är så arg på tanten.. Panodil zapp är mycket bättre än panodil. Ska be o få det på recept. zapp så är mensvärken borta.. fast lite större men glatta dom med så de går iaf och svälja.. I morgon ska jag till bm och se vad vi ska hitta på. kramar!!!!!!!!!!!!!!
haha.. måndagar kan gärna försvina men inte mensen,hur ska vi då kunna bli gravida
mmm, pizza. kram