• Nork

2008

hej
    jag hänger gärna med. vi har försökt sen mars/april. jag vet att det kanske inte är så länge, men det känns så hopplöst just nu. fick idag reda på att min syrra ska ha sin andra. båda gångerna har hon blivit gravid på 2:a fösöket. så jag ska nu höra av mig, vart man nu ringer, och kolla om dom kan ta lite tester och se om vi kanske behöver lite hjälp på traven.

• Nork

det är hyffsat regelbundet. Ligger på 30-32 dagar. har gjort ÄL tester ett par månader och jag får aldrig jätte starka streck, men har ökningar. sen är det ju många som säger att testerna inte visar helt 100 alltid. men jag ska ringa till gyn efter 13-helgen.

jo, man vill bli glad. men denna gången blev jag bara ledsen. jag har alltid varit jätte barnkär och velat ha barn sen jag var 20. syrran har inte alls samma "behov". och denna gången var hon inte ens säker på att dom skulle skaffa en till och ändå går det så lätt. livet är så orättvist ibland (ber om ursäkt, men idag är jag så bitter) och jag SKÄMS för att jag inte kan glädjas med henne till 100%

• Nork

Tack för ditt stöd!!!

Lycka till hos läkaren i jan. Känns det jobbigt? Har ni kollat både dig och killen? Om jag fattde rätt så har ni kämpat ett tag...

Läste om ditt MF, beklagar verkligen!

• Nork

.Har 14 syskonbarn (på 5 systrar) och ytterligare en på väg, och även om man är jätteglad för deras skull så känns det...Men det behöver de inte veta, det kan vi beklaga oss om för varandra här på tråden;)
    [/citatförbä]

Min syrra har hållt på hela dan via sms och mail och frågat om jag blev ledsen, det är ju inte så hon förbättrar det hela direkt. Men bara jag får smälta det lite, så kan jag nog glädjas lika mycket som henne åt det lilla i magen!

Idag känns det i alla fall bättre än igår och det är ju positivt. Sen har jag faktiskt inte fått mensen idag som jag skulle, men det känns som den är på väg, så det är nog inget att hoppas på ens. Testade mig igår, men det var neg.

• Nork

hahaha jag försökte göra ett citat för fösta gången men misslyckades! men, men, bättre lycka nästa gång!

• Nork

jennyHI: Välkommen! Vad jobbigt med mensen. Tänk att man aldrig får höra sådant här. Min mens tog 8-9 veckor innan den kom tillbaka och det tyckte jag var lång tid. "alla andra" man hör om går det ju så lätt för... Men skönt att vi är fler, man känner ju sig lite lätt onormal annars. Vad är pcos? Tänk vad hemskt om det skulle vara klimakteriet, jag har läst om det och unga människor som kommer i det. Jag hoppas och håller tummarna för dig att det inte är det!!!

• Nork

när man ta hormoner, kan man ta dom på olika sätt då? tablett, spruta mm? Måste man få dom av barnmorska eller liknande eller kan man köpa något i hälsokost som ökar chanserna för en?

• Nork

Idag kom mensen. Lite sen så jag hoppades verkligen att det hade tagit sig. Men inte då! Så det är väl bara att bryta ihop för att sedan bita ihop och starta om igen!

• Nork

nyköping: hoppas du tyckte filmen var bra. jag tyckte den var kanon, längtar redan till 2:an, om det blir någon vill säga. men är man en "action" människa kan man nog tycka att det inte händer så mycket.

själv har man slappat hela kvällen i soffan. laddar inför ett härligt box pass i morgon så man får ut lite aggressioner!!!

82Viola: hoppas hoppas att det tar sig nu! Lycka till i kammaren

• Nork

Pyro pyret; TACK!!! vad skönt att det inte bara är jag som känner så.

Jag har precis varit och kört mn träning och tog i så jag är spy färdig! Så nu är jag helt skönt slut. Ska ta en sväng på stan nu och ikväll ska jag på 75 års kalas. JIPPIE vilken kul lördagkväll!! ja, jag det blir nog kul, även om jag hellre hade hittat på precis vad som helst utom det

ha en trevlig lördag på er!

Svar på tråden 2008