Pyro pyret skrev 2008-01-05 01:40:17 följande:
Har varit på släktkalas nu i kväll, blivit mycket sånt på senaste. Var så nervös att folk skulle fråga om det inte var dags snart men det gick bra (har inte sagt nått om att vi försöker). Min brors flickvän är stor som en luftbalong (de försökte inte ens och fick två som ska ut i världen nu i mars). När de tala om för mig att de var blivande föräldrar gick luften ur mig, och när de sa att de var två och visa bilderna känndes det som om jag gått i tusen bitar. Men nu är jag bara lyckcklig för dem även om jag önskar att det kunde bli min tur snart också. Vet inte varför men ju närmre personen är som talar om att de är gravida desto jobbigare känns det för mig...borde inte spela nån roll eftersom det är mitt barn jag vill ha och inte deras. Av någon konstig anledning känns det bättre när de kommer till slutet av graviditeten eller när barnet är fött. Kanske för att det är längre bort ifrån det stadium som jag siktar på att hamna i??!!??Har bjudit mina syskon och respektive på spel- och vinkväll på söndag... man kan inte få allt...eftersom jag inte kommer att få + i slutet på denna månad (sambon är utomlands) så får jag dricka vin *mums*. Man ska ju tänka positivt...he heMer 08:or till världen så lycka till alla kämpare! Förr eller senare kommer vår tid. Hälsningar pyro Pyret
Ja det får mer än gärna bli ett antal 08:or i denna tråden
Fast jag tror mer på en 09:a för min del tyvärr.
Usch bara om jag måste vänta på en 011:a som jag själv är
Som tur är så har jag inte så många av mina vänner som jag vet funderar på en liten men man vet ju inte. Det dyker ju upp som gubben i lådan oftast!
Mina syskon kommer nog inte skaffa barn än på ngr år så där är det nog lugnt.
Vinkvällar är mkt trevliga och jag funderade själv på att göra en tillsammans med vännerna snart!
Vi brukar laga lite god mat då också
Ha en trevlig lördag ni med tjejer!!