• 8Viola2

2008

oxle bo skrev 2008-03-03 22:16:24 följande:
    hej tjejer vad har ni för er då?själv sitter jag på jobbet, sjukt har länktat tills idag.min första natt kram kram
    Spännande med din första natt
    Vad har jag sysslat med ..jo jag har varit på gymmet och kört bodystep. Var nyss också ute på promenad med vovven!
    Inget alls spännande med andra ord.
  • 8Viola2
    Wilma00 skrev 2008-03-04 15:33:42 följande:
    deppat klart.. så har jag dammat, lagt i en tvätt, diskat, bäddat sängen, typ på 2 timmar.. Nu blir nog maken glad hoppas jag. Orkade inte göra nått i morse.. blä deppet gick över vid ettiden. suck.. ska kanke baka lite... bullar.. fast jag vill inte ha mensen när jag är iväg på eftermiddan kan komma istället när jag är hemma på kvällen. suck.. så jobbigt nu när man har noll koll på räkninganra för pengarna strulade. suck. får ha koll igen i mitten av månaden. kram tjejer.
    Jag pengar ställer till det många ggr och jag längtar tills jag får första lönen. Då kommer min månadsinkomst stiga med 4000:-.
    Det tackar man inte nej till men man måste ju vänta en månad innan man får lönen och tills dess får man leva på dessa få kroner man får i a-kassa.
    Baka bullar har jag också funderat på och kanske en tårta i slutet av veckan eftersom min sambo fyller på lördag.
  • 8Viola2
    bluebride skrev 2008-03-04 23:56:40 följande:
    mensen är nu äntligen slut. god natt tjejer
    Sov gott
  • 8Viola2
    cuteswegirl skrev 2008-03-05 23:11:48 följande:
    hänger på här om de går bra..... större delen av min berättelse finns i min press.... annars kort... pergoknaprande PCO:are..... e inne på 9:e kuren me bim den 9:e..... betyder kankse något???
    Välkommen in i denna tråden!
    Som du ser har året börjar bra för två av oss och jag hoppas vi andra får följa med på den plusvågen.
    Hoppas att det menas tur med två nior
    Jag har också bim den 9:e

Ska kika in och läsa din pres vartefter!
  • 8Viola2
    oxle bo skrev 2008-03-07 23:34:48 följande:
    hohoooo här var det tomt
    Nej då jag är vaken
  • 8Viola2
    oxle bo skrev 2008-03-07 23:39:44 följande:
    vad skönt då är jag inte ensam vad gör du då? själv sitter jag på jobbet..
    Haha..antog du var på jobbet!
    Känns det bra att jobba natt numera?

Jag sitter bara och slöar framför fl men börjar bli trötter.
    Tänkte gå in i vardagsrummet och sjunga ja må han leva när klockan slår tolv.
    Sambon fyller nämligen år imorgon
  • 8Viola2
    oxle bo skrev 2008-03-07 23:45:51 följande:
    ja det är jätte skönt,i alla fall när alla sover.men jag har lite svårt o vända på dygneti tisdags när jag kom hem kunde jag bara sova en timme, men i onsdags sov jag till halv 4.gratta från mig med,hur gammal blir han
    Han blir 28år!!

Jo klart att det är svårt att vända på dygnet.
    Jag trodde dock att jag skulle ha det svårt att kunna byta från att vara en nattuggla till en dagsslända men det har faktiskt gått bra.
    Över förväntan

Känner av mensvärk idag men den borde komma imorgon.
    Antar att mensen kanske dyker upp redan imorgon fast det är en dag för tidigt.
    Cykeln är tillräckligt kort ändå.(24dagar oftast numera)
    Har haft en aning känning av öma tuttisar idag men det är borta nu. Däremot är jag otroligt törstig hela tiden men det kan ju bero på att det varit en fin dag idag
  • 8Viola2
    oxle bo skrev 2008-03-07 23:57:54 följande:
    jag känner inget i tuttarna,dom är bara sådär sexit ådriga håller tummarna för dig..
    Tack men jag tror inte att det är ngt!
    För lite sextillfällen helt enkelt
    Ådriga tuttisar har jag alltid
  • 8Viola2
    oxle bo skrev 2008-03-08 00:01:32 följande:
    man vet aldrig..tror inte att dom ser ut som mina, man ser tillomed ådrorna på vårtgårdarna...
    Japp men det har jag med!
    Alla ådror på och till brösten är tydliga och har även ett tydligt fint trådnät.
    Men däremot så har inte vårtorna mörknat så det är ju inget ändå.
    Har tom plupparna på vårtårdarna
  • 8Viola2
    oxle bo skrev 2008-03-08 00:20:46 följande:
    så du brukar inte ha så... men då är du säkert gravid
    Jo det är ju precis vad jag brukar ha
Svar på tråden 2008