• Nork

2008

Har du testat än? Nyfiken som attan

• Nork

Nej, vad jobbigt. Kramar om dig. Är du säker på att det är mens? En del får ju lite mens liknande blödningar även om dom är gravida?

Wilma00 skrev 2008-03-10 19:50:06 följande:
    kom lite bara lite blod ikväll.. neg. test men jag hade druckit en massa. Men inget mer verkar komma iaf.. Väldans huvudvärk. migrän nästan. ömma bröst.. så på onsdag ska jag in till bm och kolla. kram tjejer.
  • Nork

Vad tråkigt. Har mensen kommit igång på allvar?

Wilma00 skrev 2008-03-10 21:07:13 följande:
    Det är helkört nu tyvärr. Tror inte jag är gravid.
  • Nork

Här var det lugnt idag!!!
    funderar på att gå och gosa kudde

• Nork

dom första dagarna kände jag mer. nu tycker jag inte att jag känner så mkt. brösten ömmar dock lite och är större. blir hungrig ganska snabbt oxå. men mår inte illa. det är nästan så jag funerar på att ta ett test till
    Du då? har du berättat för någon?

jag ska iväg m svärmor och 2 kompisar på spa i helgen, mat och dricka på kvällen. måste ha en bra ursäkt. några tips?

oxle bo skrev 2008-03-11 13:27:44 följande:
    hur mår du Nork?
  • Nork

hur har det gått? har vi ett till + på gång tro?

8Viola2 skrev 2008-03-10 22:33:30 följande:
    Mensen har inte kommit för min del iaf men jag vågar inte tro något.Så ledsen för din skull Wilma!!Mensen skulle ju hålla sig borta. *lånar dig min axel*
  • Nork

jag förstår. nä, det ska inte bli för mycket gravidprat, men jag hoppas dock att det blir det snart då vi alla i 2008 har +:at.
    kram

Wilma00 skrev 2008-03-11 17:44:39 följande:
    Blir alla gravida här så flyttar jag. Bara så ni vet. *S* Nä men ibland orkar man itne med så mycket gravidprat. Då e jag låg.. Om ni undrar i sånna fall.. BAra för att förklara hur jag orkar å sånt.. Hoppas ni förstår mig. kram tjejer.
  • Nork

känner du något? som att mensen är på G eller så?

8Viola2 skrev 2008-03-11 19:34:32 följande:
    Ingen mens i sikteImorgon är det sista dagen på de "vanliga" cyklarna hittills och har inte mensen kommit till helgen så provar jag då.ÄL+13 och dag 27 idag.
  • Nork

Pyro Pyret: Lycka till!!! Å ha en härlig lördag kväll.

Nyköpingsbo: jag har nog druckit lite mer sen dess...

• Nork

vad roligt!!! är lite avis. varför fick du göra det så tidigt?

oxle bo skrev 2008-03-13 15:10:23 följande:
    precis gjort VUL den var hela 2.5mm...blev fram flytad ett par dagar, nytt BF 8 nov
Svar på tråden 2008