2008
Hoppas ni alla hade en fin alla hjärtans dag. Är inte så mycket för att fira den, uppvaktar eller blir hellre uppvaktad en annan dag istället. Men sambon kom hem med en ros och sen blev det färska räkor och kex. Sååå gott, min favvo mat!
Krya på er med era värkar. Är född med turen knappt inte ha någon verk. Känner en liten nervös känsla i magen ibland bara. Tog ett tag innan jag fattade att det var mens verk..
Pyro Pyret. Ja, det är verkligen jobbigt att se folk röka när dom har mage. Man blir så arg på dom, även om man inte kan göra så mycket åt det. Själv röker jag lite än. La av helt när jag kastade p-pillren. Men eftersom det ändå aldrig tog sig så började jag lite smått igen. Sen dec röker jag 1-3 om dagen. Men idag är det min sista dag som rökare. Känns jätte bra. Ska på party idag och kommer röka en del och jag vet att i morgon vill jag inte tänka tanken på cigg, så då är det lättare att sluta. Sen kommer det säkert bli tufft, men det är väl bara att bita ihop. Har köpt ny cykel och funderar på tjej-vättern i sommar, så då är det bra att ha ett mål som kommer bli lättare att genomföra om man inte röker och sabbar kondisen hela tiden som man gör nu.