• oxle bo

2008

hej,
    tänkte att vi kunde samlas här, vi som vill bli gravida!
    själv har jag försökt i några år, vi lyckades bli gravida, men det slutade i v20.

2008 ska bli vårat år!!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-02-19 12:59
    här är våran lista:
    www.familjeliv.se/Forum-7-132/m29900321.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-04-02 22:45
    nya tråden hoppas vi ses där..

www.familjeliv.se/Forum-7-132/m31362089.html

• Svar på tråden 2008
  • oxle bo

hej allihop..
    jag är jättehungrig
    päronen kommer hit så ska vi äta tacos vid 5. mmm

vill bara önska alla en Glad Påsk!!
    kramar

• oxle bo

hej hej
    oj här var det tomt.

hur har påsken varit för er?
    själv har jag ätit så mycket mat,tror att jag har gått upp ett par kg
    normalafal älskar jag stekt inlagd ströming,men jag kunde inte äta det.kändes som jag skulle spy bara av lukte.

• Nork

Hej hopp
    Påsken har varit bra och mycket slö. Har egentligen bara slappat. Nästan så man får dåligt samvete . Fast sen när man hör alla som stressat runt så mår man ganska bra igen, int edte minsta avundsjuk.

kram på er

• Pyro pyret

Har haft en underbar påsk. Var på västkusten och hängde... tog det bara lungt och åt sjukt mycket god mat.

Nu väntar jag på mens men det blir nog inget förren tidigast nästa vecka. Så tråkigt att gå och vänta!!

Ha de gott

• Wilma00

Hej. Påsken har varit lat. Vi var på påskfest i ett missionshusförsamling där. Tänkte inte så långt att det var barn med.. Fick chockångest som gick över ganska snabbt ändå. *saknar* Robin... Vi satt vid ett bord med pensionärer som vi pratade med. Det var skoj. Men när vi sjöng "blåsippan ute i backarna står..." usch vad det kändes i mammahjärtat då.. blä.
    Nu är man lagomt trött. Ska på studiebesök på min nya arbetsplats i morgon kl två. Ska börja arbetsträna nästa vecka.. härligt, men får samma pengar men annat å göra. Men jag kommer inte koppla bort barn för det. Som dom säger... suck.
    KÄnner mig väl till mods idag iaf.. kram tjejer.

• sötfrö

Hej hej Hoppas alla har haft det bra i påsk
    Själv har jag vilat och tagit sköna promenader. Har lyckats klämma in ett krogbesök och lite fest också. Det var välbehövligt mitt upp i all förtvivlan

Ser jättemycket fram emot helgen, då jag och sambon ska åka bort. Våra kompisar ska döpa sin son. (Känner ni också igen det där att alla omkring en blir gravid hela tiden? )
    Efter dopet ska vi ta in på hotell i Norrköping och bara rå om varandra!

Wilma00
    VAd jobbigt för dig
    Skönt att du verkar må ok nu i alla fall.

• Nikithea

Hej. Min påsk var jätte trevlig med middag med familjen och ut med kompisarna som var hemma. Jag har också fått svar som visade att jag klart hade haft ägglossning, samt inga förändringar enl cellprovet. Så nu väntar remiss till UL.

MEN, annandagen var den värsta dagen i mitt liv so far.
    Min lilla hund Thea (hon jag har som bild) blev attackerad av en bullmastiff (stor hund) som högg henne i halsen. Vi fick åka till djursjukhuset där de sövde henne och satt in slangar runt halsen som drenerar såren. Helt ofattbart nog så fick hon inga andra skador än de tänderna orsakade, trots att hunden högg henne över halsen och kastade runt henne som en trasa. Vi var dock helt nedblodade både Thea och jag. Nu ligger hon mest och sover, hon får ju massa smärtstillande och antibiotika. Men hon har varit upp och ätit lite samt varit ut på vår inhägnade baksida och kissat. Vår andra hund ligger och tittar på henne och fattar inte riktigt varför hon bara ligger där...
    Ägarna till bullmastiffen kom hit och kollade hur det gått och de skulle ringa vetrinären för de kunde ju inte ha denne hund kvar, när den helt oprovocerat gör nåt sådant. Den var t o m fastbunden med läderkoppel som den lyckades slita sönder för att gå till attack. De har även lovat att betala självrisken så jag inte behöver betala nåt själv. Så det känndes skönt att de gör det självmant, att jag inte behöver kräva dem.
    Thea mår förhållandesvis bra och hon LEVER! men usch vad jobbigt det var.
    kram.

• Pyro pyret

Nikithea:
    Ursch, stakars Thea. Tur att hon klarade sig så bra ändå. Jätte skönt och höra att ägarna tar sitt ansvar (inte bara säger att deras hund är den snällaste, och detta bara var en engångs händelse). Hoppas Thea kommer på tassarna snart och att hon inte kommer bli rädd för främandes hundar.

Sötfrö:
    Hoppas ni två får en toppen helg, ibland måste man unna sig.

Wilma00:
    Gjorde du en snölyckta till Robin? lycka till på nya jobbet.

• Wilma00

japps jag gjorde en snölykta och tände ljuset.. brann så mysigt. Börjar på onsdag med nya jobbet.. Verkar skoj. Ska arbetsträna i 3 månader nu först.. Sen får vi hoppas att det blir länrge.
    Jag är glad för jobbet. Börjar halv tolv åker med 11.10 bussen.. hihi... så jag får sovmorgon.. Tiden kommer å gå på jobbet. kram tjejer.

• Nork

Välkommen till Norrköping!!
    Hoppas ni får det trevligt! Det är jätte mycket snö här nu, kom ca 3 dm igår!

sötfrö skrev 2008-03-26 12:33:03 följande:
    Ser jättemycket fram emot helgen, då jag och sambon ska åka bort. Våra kompisar ska döpa sin son. (Känner ni också igen det där att alla omkring en blir gravid hela tiden? )Efter dopet ska vi ta in på hotell i Norrköping och bara rå om varandra!