2008
Nikithea: Japp, hon borde ta semester och åka till solen, det skulle göra "sur kärringen" gott! ha ha. Tyvärr verkar det vara hennes heltidsjobb så det spelar ingen roll när man ringer, man får tala med henne varje gång ändå. Funderar på om jag skall ringa varje dag så att hon ligger på för att hitta min upptagna läkare, men det kan ju också få mottsatt effekt så kanske inte.
Ringde till den privata klink idag också, känner mig en aningen rabiat men jag var så arg och ville ha ett svar. Jag lämna ett meddelande till min läkare och frågade om vad hon tyckte vi skulle göra, bara sitta och vänta eller ge mig några piller att knapra på (dock i en mycket trevligare ton, och med ett annat ordval). Får väll se när hon återkommer med besked.
Var just och torkade upp min 4 spya för idag. Jag är den mycket lyckliga ägaren av en katt med bulimi. Jag skämtar inte. Jag har testat allt samt tagit henne till veterinären ett flertal gånger. De säger att jag gjort allt för att förhindra att hon skall fortsätta att spy. Är rätt trött på spyor vid det här lagret, men samtidigt så behöver jag bara titta på henne så vet man att det är värt det. Har tvättid i kväll (oplanerad) för hon spydde ner en av mina mattor i natt också. Nu hörde jag det där underbara hulkandet igen? dags att plocka upp mer. Det går i vågor, ibland är det massa, ibland är det en hel vecka utan en enda spya. Tycker så synd om henne för hon skäms nått fruktansvärt och är dessutom rädd för sina egna spyor. Min sambo är väldigt pedant av sig och har från och till väldigt svårt för allt detta spyende