Haha! Vad glad jag just blev! Kom precis på att jag har ju prenumererat på Ingelise - Allt om handarbete i mer än två år! Slutade för typ några månader sen. Där finns ju en hel del babymönster också! Nu blir det läsa av idag.
Alltså, det här med trikå... Jag tycker att e-slöjd är så himla dyra. Det är ju väldigt smal metervara också... Så jag funderar på att köpa lite av deras olika randiga, men köpa enfärgad nån annan stans... Nån som vill rekommendera nåt speciellt? Jag vet att e-slöjd ska vara bra kvalite, men jag tycker som sagt det är lite dyrt... Funderar på var jag ska beställa istället... Vill inte ha för tunn och sliddrig trikå, men jag har inte så extremt höga krav heller... Syr ju bara till lillan, och kläderna används ju inte precis i flera år... Men var sjutton rekommenderar ni att handla? Finns nånstans dom har så himla dyr frakt, ju... Ska försöka tjata med mamma till StoffoStill nån dag...hehe Men det är ändå 10 mil att köra, och jag har inte tid på ett tag att göra den turen...