Sytråden spinns vidare - vit tråd!
någon här som sytt en sån där "ebbieväst" man har utanpå när man bär i sele och sjal.
www.ebbiewear.se/ebbiewest.php
någon här som sytt en sån där "ebbieväst" man har utanpå när man bär i sele och sjal.
www.ebbiewear.se/ebbiewest.php
Jag undrar om någon här sett mönster till en overall med 2 dragkedjor framtill, tänkte sy en till Oscar,jag har så himla mycket fleece liggandes. Vill fodra med nån gosig trikå.
Strl 74...
yrväder-vet du vilket nummer?
yrväder- Just det nummret har inte jag, har du? Har du i såfall lust att rita av strl 74 och skicka mig, givetvis mot ersättning!
yrväder- de har tyvärr inte ottobre på vårt bibloitek, Morr
När vi pratade "prym" tänger sist var det någon av er som länkade till en sida tror den var utländsk där man kunde beställa, kommer någon ihåg vilken sida det var, för jag har ännu inte fått tag i någon.
Sen undrar jag om någon här vet vad det finns för färg på de elastiska kantbanden i stoff och stil butiken och vad det kostar...
frågar igen, vilken weddsida hade prymtången, fanns både med och utan knappar, en utlänsk sida...
yrväder- tack så mycket. Vad vill du ha för jobbet...
jag igen-
har ringt min textilaffär i staden och de kunde beställa den där prymtången den skulle kosta ca 150:- är det ungefär vad ni andra fått betala med eller? passar den alla storlekar på knapparna eller hur var det nu då? tror mina knappar är 11 mm.
Jag har sytt en badrock åt en bekants bekant och undrar vad man kan ta för arbetet, tyget hade hon själv.
Är 200:- för dyrt...