• sarahl

Sytråden spinns vidare - vit tråd!

Hmm, har faktiskt en bit täcke här någonstans och täckbyxor med.
    Smart.

Hur breda spännen använder du? jag har sparat från gamla väskor, så jag har några olika.

• sarahl

nu har jag skickat mitt hemlispaket. Hoppas mottagearen blir nöjd

• sarahl

Cirrus. Blev superförälskad i hjälmössan och vantarna i din blogg, vad snyggt du sytt på kantbandet. Har du special pressarfot till det?

• sarahl

är det råkakant på insidan eller har du vikt in den med? vart har du hittat mönstret? vill sy än sån att ha till vintern åt min lillkille, håller riktigt tätt runt öronen.

• sarahl

snyft och blä, mitt i mitt bärsele syende så gick overlocken sönder, det var en av hakarna under luckan som man trär tråden genom som gick av. Kostar säkert skjortan med en ny. F*N

• sarahl

Gekko-
    helt makalost fint paket. Känns som mitt inte var mycket värt (alltså det jag skickade) i jämförelse med ditt. Jaja, väntar nu med spänning på mitt.

• sarahl

Gekko- garanti tror jag inte gäller köpte den ju begagnad.
    jag har blandat sånt jag tror passar min hemliga vän och lite sånt jag gillar. Förstod på hennes svar att det var lite så hon ville ha det.

• sarahl

Happy hippo, jag skickade i brunt papper bara, blev lite knöligt eftersom paketet inte var jämntjockt. men jag tror det går bra ändå!

• sarahl

någon som vet vart man hittar beskrivning på en sack n seat. Har sett en sådan någonstans på nätet men hittar den inte.

• sarahl

ikväll är det makover av en häng på bordet stol till Oscar. Den skall sys färdig ikväll så när som på några knappar som skall bankas dit och det vill jag inte göra när barnen sover. Det får göras imorgon, det skall inte bli nåt UFO av detta inte.

Svar på tråden Sytråden spinns vidare - vit tråd!