Gabriella S skrev 2007-11-13 08:43:23 följande:
Jo, men även om de har lärt sig att skydda sig, så lever de ofta väldigt promiskuöst. I annat fall hade inte smittan kunnat sprida sig så lavinartat förut, som du också erkänner att den gjorde. Jag menar, att även om de skyddar sig så är det inte särskilt gulligt med en massa anonyma kontakter på offentliga toaletter...Och visst vet jag att heterosexuella också har ONS. Men det är ändå inte så där otroligt cyniskt - som på offentliga toaletter. Jag kan inte tänka mig att någon annan kvinna är en prostituerad drogmissbrukare skulle kunna ha sex på det sättet, faktiskt.Utan då har man väl i alla fall dansat, pratat, bjudit på drinkar, presenterat sig med namn först... T.ex. på Finlandsbåten.
Herregud, sluta stoltsera med din okunskap! Jag har hört om SÅ många exempel på "fina" heterosexuella flickor som har sex på toaletterna med killar, ofta vilt främmande killar dessutom. Och jag rör mig inte ens i utelivskretsar!
Det är mycket du inte kan tänka dig, du lever i din egen lilla fantasivärld lååångt ifrån verkligheten.