Inlägg från: Free Spirit |Visa alla inlägg
  • Free Spirit

tycker du att homosexuella ska få gifta sig i kyrkan?

elfing

Men alt skal sirkuler rundt dere? Bare skøyer!!

Der kommer det!! Eg må akseptere!!!!!! Nei!! Det gjør eg inte alls!!
    At andre ser anderleses på ting og ik er enig..så klart det må eg godta, men synd? Aldri!!

• Free Spirit
    Pinja skrev 2007-11-03 22:51:11 följande:
    Free spirit; då var det språkproblem Ville kolla upp då jag inte vill skriva nåt som uppfattas som påhopp. Jag tycker ju, som bekant, att alla människor är värda att bemötas med respekt!
    Ville kolla upp då jag inte vill skriva nåt som uppfattas som påhopp.

Ja eg forstod det!!

Du ser det en kan være fullstendig uenig, men være sakelig samtidig!!
  • Free Spirit
    QrazyQuties skrev 2007-11-03 23:05:02 följande:
    Förresten så funderar jag på att skriva till påven och kräva att norrmän inte ska få gifta sig i kyrkan. För jag tycker de verkar annorlunda. De skrämmer mig. Jag blir rädd och tänk om de skulle få för sig att omvandla mina barn till att gilla dem!!??!??! *hemska tanke*Nä, shit, fattar inte att de tycker att de borde bli accepterade av samhället. Jag menar, ALLA VET ju att bananer heter "guleböj" i Norge.Jag måste ta tag i det här nu! *mailar påven omgående*
    *mailar påven omgående*
  • Free Spirit
    Dorian Ertymexx skrev 2007-11-03 23:06:58 följande:
    Free Spirit skrev 2007-11-03 21:13:23 följande:Men du skall icke heller döma. Sluta synda!
    Da synder Ordet!! For eg sier bare hva DET sier..
  • Free Spirit
    Pinja skrev 2007-11-03 23:14:58 följande:
    Gabriella S; VA?! Är vigsel tillåtelse att ha sex. Vår präst sa då inte ett ord om sex vid vigseln och då är han en i dina ögon icke förtappad präst eftersom han i dagsläget inte är för vigsel av homopar i kyrkan. Gillar honom ändå eftersom han i allt är en ödmjuk människa. Och det finns ju hopp eftersom det bara är döda och idioter som inte kan ändra sig!
    Så du mener eg er idiot fordi eg ik vil endre meg i denne saken?
  • Free Spirit
    Dorian Ertymexx skrev 2007-11-03 23:20:01 följande:
    Free Spirit skrev 2007-11-03 22:31:07 följande:Det var två stenar det. (Undrar om någon skulle svarat Jesus samma sak när de skulle stena den där horan Magdalena.)Notera att jag är mycket generös med vad jag tolkar som fördömmanden nu.Men men, jag, Jesus och familj förlåter dig. Gå och synda icke mer. Igen!
    Tåplige svar..besvarers ik..
  • Free Spirit
    Thisjöö skrev 2007-11-04 00:23:09 följande:
    Gabriella S skrev 2007-11-04 00:09:41 följande:Vart står det att de INTE skulle få det?Man kan inte skriva ner allt som är tillåten...skulle ju bli patetiskt i långa loppet.Trodde att kristna predikade kärlek och ovillkorlig sådan, men shit det är inte så alltså... bara att gud älskar dej OM du lever och gör som några galningar säger att gud har sagt... jo... det låter ju rimligt...*suck*
    Tydligt at du med mange ik forståer hva ekte kjærlighet egentlig er når det kommer til kristendomen..for dere tar det opp her inni mellom. Definer først hva kjærlighet er så kan det diskuterest.
  • Free Spirit
    Dorian Ertymexx skrev 2007-11-03 23:37:40 följande:
    Free Spirit skrev 2007-11-03 23:21:14 följande:Klart du inte gör. Jag förväntade mig inget svar heller. Bara tar mig friheten att visa på litet klassiskt hyckleri.Undrar om Jesus skulle svarat så förresten... "Det var en dum fråga, Johannes, den svarar jag inte på!"
    Hykleri!! Ja en tolker jo forskjellig...

Dine frekkheter er ik verdt å få noe seriøst svar på.
  • Free Spirit
    Dorian Ertymexx skrev 2007-11-03 23:37:40 följande:
    Free Spirit skrev 2007-11-03 23:21:14 följande:Klart du inte gör. Jag förväntade mig inget svar heller. Bara tar mig friheten att visa på litet klassiskt hyckleri.Undrar om Jesus skulle svarat så förresten... "Det var en dum fråga, Johannes, den svarar jag inte på!"
    Vel, Jesus var meget hadde klasse og stil..og drev aldri med påhhopp på noen.
Svar på tråden tycker du att homosexuella ska få gifta sig i kyrkan?