Enäggstvillingar?
Är det någon som har erfarenhet av enäggstvillingar? Var hos läkaren igår och gjorde ultraljud och dom sa att troligtvis är det enäggstvillingar men dom låg i två hinnsäckar? Vad menar dom med det?
Är det någon som har erfarenhet av enäggstvillingar? Var hos läkaren igår och gjorde ultraljud och dom sa att troligtvis är det enäggstvillingar men dom låg i två hinnsäckar? Vad menar dom med det?
Jag väntar tvillingar för andra gången och jag kännde inga riktiga rörelser fören v 19
Åhå, så skönt att höra, MaddeMamman. Såg dessutom att jag hade moderkakan i framvägg igen, så det dämpar väl en del antar jag.
Jag är i vecka 25, och kände inte så mycket rörelser förrän kanske i vecka 22 (har ett barn tidigare). Förmodligen beror detta på att jag har en utbredd moderkaka i framväggen, och då känns det lite mindre. Eller, ja, egentligen mycket mindre
vad jag förstod på läkaren så skiljer det ganska mkt på dem, men jag håller alla tummar å tår att allt är bra imorgon.
Hoppsan: Vad skönt att allt såg bra ut, jag förstår inte heller det där med bf, men man får nog ta det med en nypa salt, dom flyttade fram min förra gången men men... NÄr har du bf nu?
Cicci linde: Klart att det kommer gå bra, vi håller verkligen tummarna för dig!
Vet inte riktigt när jag har bf, fick inget exakt, med enl första vul ska jag vara i 15+2 idag, enl förra ul 14+4 och enl i går 13+ någonting, så det skiljer nästan en vecka på varje datering! Men hon sa oxå att de inte sätter någon definitiv datering förrän vid rutinul.
Det skiljer aningen mellan mina oxå, men läkaren sa att det var helt normalt.
Jag fick oxå klartecken att börja jobba igen 1a oktober, är fortfarande föräldraledig annars, men läkaren tyckte att jag kunde testa att arbeta lite innan jag blir sjukskriven.Känns kul!
Cicci linde: Håller tummarna för dig idag!
cissi linde: Hur gick det för dig? Hoppas verkligen allt gick bra!
www.familjeliv.se/Forum-11-237/m24434138-16.html
Cissi linde förlorade båda sina....så skicka henne massor av kramar
oj, förlåt, en ena klarade sig inte...
Nämen oj, så hemskt! Finns inte ord för hur hemskt det är.