• Shorona

Din "drömstorlek" på bröst?

Vilken storlek på brösten skulle du vilja ha? (Eller skulle du vilja att din partner hade?)
    Och vad har du för storlek nu?

Stolt mamma till Nicke-lilltroll! 061103
    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Din "drömstorlek" på bröst?
  • Kaxmaja

D till vardags skulle gärna haft en C kupa

♥♥♥♥Lyckliga oss♥♥♥♥
  • Madam
    ladydahmer skrev 2007-08-22 13:36:58 följande:
    riktigt fina bh'ar! visst blir de ''tantigare'' ju större byst man har, för det behövs tyvärr mkt tyg för en stor byst.. men modellerna är vackra och exclusiva. :) riktigt bra kvalitet också. priserna varierar kanske mellan 500 -- och uppåt. det var personalen där som fick mig att inse hur en bh SKA kännas!! innan trodde jag att jag hade storlek 80E ungefär -- och tyckte alltid att bh'ar var sisådär i bekvämlighet. men oj så fel jag hade! jag ÄLSKAR Details!!
    haha känner igen det där..själv trodde jag att jag hade 95 D eller E tills jag gick in på gustaf melbins för att en gång för alla skaffa en bh som inte skaver elelr sitter allmänt otrevligt, visade sig att man hade 80 G istället..viss skillnad

Tror jag ska kolla in på details nästa gång då.. Kan ju vara trevlgit att ha fler ställen att välja mellan
    *jobb,jobb,jobb*
  • Krodan

Jag har 70E och skulle gärna minska lite

• icefemale

Jag har 80 C, men vill ha 75 B.

♥♥♥ Filippa 040611 ♥♥♥ Längtar efter ett syskon... 1:a pergokuren
  • Pirum

Innan viktuppgång och graviditet hade jag 70C och det trivdes jag bra med.

Nu har jag som ickegravid HÄNGIGA 70E-75D. Suck. Inte nog med att de flesta roliga underkläder och bikinis inte går längre än till C- kupa så är det svårt att hitta överdelar som sitter snyggt, dvs de som inte stramar över bysten blir för stora i övrigt.

Jag vill ha tillbaka mina gamla bröst faktiskt.

• Linda1976
    Kaxmaja skrev 2007-08-22 13:39:57 följande:
    Nej de är de väll inte. Så du menar att en 75As kupa är lika stor som kupan på en 60 D? Hmmm De har inte varit de i någon affär där jag köpt bhar iallafall
    Ja, det bör vara så enligt bh-"lagarna".
    JAg har jobbat i braschen i 3-4 år och har gått utbildningar på området, och det är så det ska vara, men visst kanske det inte är så på alla märken.....
    Det finns inga synder, förutom dumhet.
  • Pumpkin

Jag älskar också Details - som för övrigt har tre butiker i Stockholm - Götgatan, Mäster Samuelsgatan och St Eriksgatan

Sen finns ju Samiras också, alldeles vid Medis, som är superbra!

ladydahmer skrev 2007-08-22 13:38:37 följande:
    här kan ni kika på Details hemsida!www.details.se/
  • Lovely L

Jag har C och ibland D-kupa och trivs utmärkt med det. Tycker dom är alldeles lagom på mig, men så är jag ju en lång tjej också. Eftersom jag var väldigt smal långt upp i åldern så kunde jag verkligen uppskatta när de väl kom. Tyckte det var jättejobbigt att vara platt när jag var det. Men det är så olika det där, vad man föredrar och så.

• Gul13

Har 75 D tror jag. Skulle gärna sett mig själv som en 75 -A

Svar på tråden Din "drömstorlek" på bröst?