• Shorona

Din "drömstorlek" på bröst?

Vilken storlek på brösten skulle du vilja ha? (Eller skulle du vilja att din partner hade?)
    Och vad har du för storlek nu?

Stolt mamma till Nicke-lilltroll! 061103
    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Din "drömstorlek" på bröst?
  • Tristanya

PikkuEnkeli -- jag tycker inte att kupan minskar en storlek när omkretsen ökar en storlek! jag köper 80C för att den kupan är större än den på 75C.. o då är det stor skillnad, för 75C kan jag knappt ha för då åker brösten ut..

• Linda1976
    BF 2008 02 23 skrev 2007-08-22 14:01:49 följande:
    Linda 1976Då spelar det ju ingen roll att folk skriver sin kupstorlek bara? Det säger ju INGENTING om bröstens storlek? En C-kupa kan ju alltså vara HELT olika beroende på hur stor man är runtom? Jag visste att det var ngt sånt här men nu fick jag det bra förklarat av dig! Thank you =)Det blir alltså (samma kupstorlek):75A = 70B = 65C = 60D = 55E80A = 75B = 70C = 65D = 60E85A = 80B = 75C = 70D = 65E90A = 85B = 80C = 75D = 70Eosv i all evighet!
    EXAKT!!

När jag jobbade i branschen, så fick vi ofta sy om BH:ar, dvs ta in dem i ryggen till dem med jättestor byst, eftersom det är svårt att hitta en snygg i tex 75H.
    Det finns inga synder, förutom dumhet.
  • Pikku Enkeli
    Tristanya skrev 2007-08-22 14:20:12 följande:
    PikkuEnkeli -- jag tycker inte att kupan minskar en storlek när omkretsen ökar en storlek! jag köper 80C för att den kupan är större än den på 75C.. o då är det stor skillnad, för 75C kan jag knappt ha för då åker brösten ut..
    80 C har en större kupa än 75 C.
    75 D däremot har samma storlek på kupan som 80 C.
    [[Winners never quit. Quitters never win.]]
  • tahira

70B tror jag hade varit perfekt. Nu har jag 70A, och är visseligen nöjd med det.

Det bästa skulle vara liite större än jag har nu, men ändå "små" och såpass små att jag kan vara utan bh utan att det ser vugärt ut och är obekvämt.

If you can't be good, be careful
  • Allanamnärupptagnasåjagtardetta

har 100 G

Min dröm e tja 75 C hade vatt snyggt

• Lola Jämtland

80B vore nog trevligt att ha.

Nu har jag F o det är inte kul......

//Blir det nånsin våran tur.....
  • Kakan83

Jag är just nu efter graviditeten 80G. Skulle vilja vara 75C istället. Det är pest att handla kläder å en bh kostar multum!

• smulan 75

Nu har jag 85 c o är nöjd o mannen oxå men skulle gärna vilja ha lite mindre

• VulgusProfanum

Jag har 80F och skulle vilja ha en C-kupa
    Det är så enormt tungt.

Beauty fades Dumb is forever
Svar på tråden Din "drömstorlek" på bröst?