• Shorona

Din "drömstorlek" på bröst?

Vilken storlek på brösten skulle du vilja ha? (Eller skulle du vilja att din partner hade?)
    Och vad har du för storlek nu?

Stolt mamma till Nicke-lilltroll! 061103
    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Din "drömstorlek" på bröst?
  • Muminmamman

En liten C skulle vara optimalt. Inte så stora att de blir hängiga liksom.

Smärta är vekhet som lämnar kroppen
  • principisessan

har c kupa vanligtvist och den är perfekt.. nu är jag dock gravid och har d-kupa.. vilket börjar bli för litet

• Jewell

Skulle vilja ha C och har haft det en tid nu sen jag slutade amma och hade kvar lite övervikt av graviditeten men då vikten minskar så minskar oxå min bröst mot vad jag hoppas åtminnstone ett B...bara dom inte försvinner helt...

• Lady Dahmer
    Pingulina skrev 2007-08-22 13:17:57 följande:
    ladydahmer, jup, thank god för specialbutiker, men det är inte billigt.
    nej det e det som e problemet. GRRR

en bh kostar runt 800 spänn (om den är 'billig') men man behöver ju fler än EN bh tyvärr.
  • Bling1975

Har C-D, skulle gärna ha B eller A istället, gillar inte stora bröst - de är bara i vägen.

Stitch längtar efter Lilo 4.0
  • Angi79

jag har 90f ibland ända upp till g beroende på modell min dröm är att kunna komma ner till 75 liten c tänk att slippa smärtan i axlarna......

• Pumpkin

Skulle vilja ha en full C-kupa. Har nu 65G och det är i princip omöjligt att hitta BHar (DYRA är de också) - speciellt eftersom de ska vara stora i kupan men SMÅ runt om. Ska det vara så jäkla svårt!?

• MinMindra

Har stl c nu o är jättenöjd me de

♥ (¯`°?.¸ ♥ Rasmus f. 030601, Mindra f. 070602 ♥¸.?°´¯) ♥
  • Cdot

B är den perfekta storleken för mig. Gillar inte alls stora bröst. Har det i vanliga fall men nu under min graviditet har dom vuxit till C.

• Lequisha
    CeeJay skrev 2007-08-22 13:16:48 följande:
    Har D-kupa men siktar på C-kupa (pågående viktminskning )
    Samma men siktar på B hoppas jag. Har även precis slutat amma, så det borde nog gå i kombi med bantningen
Svar på tråden Din "drömstorlek" på bröst?