• Shorona

Din "drömstorlek" på bröst?

Vilken storlek på brösten skulle du vilja ha? (Eller skulle du vilja att din partner hade?)
    Och vad har du för storlek nu?

Stolt mamma till Nicke-lilltroll! 061103
    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Din "drömstorlek" på bröst?
  • lollsanT

Har idag en liten d (70d) och tycker väl det är rätt lagomt även om jag inte skulle gråta om de bara var lite större ;)

• Pingulina
    annca skrev 2007-08-22 13:14:02 följande:
    Har någonstans mellan B och C just nu... Det jag är mindre nöjd med är att jag är 85-90, och det är ofta svårt att hitta 90B...Är man bred över ryggen verkar det som om man förväntas ha jättebyst också...
    Och samma åt andra hållet, är man smal runt bröskorgen som förväntas man ha små bröst, tyvärr!
    Det finns bara ett vackert barn i världen, och varje mor har det.
  • BF 2008 02 23

är kort och smal, 157cm lång och klädstorlek 32. Vill gärna ha C-kupa. Har nu 70B.

• Lady Dahmer
    Pingulina skrev 2007-08-22 13:15:12 följande:
    Och samma åt andra hållet, är man smal runt bröskorgen som förväntas man ha små bröst, tyvärr!
    har samma problem -- tur att det finns special butiker som har fattat! innan fick jag köpa fel storlekar o sy till dem.
  • lollsanT

Precis, hur ofta hittar man en juste push up i större än c? =(

Pingulina skrev 2007-08-22 13:15:12 följande:
  • Paincake

Skulle vilja ha c-kupa... Har just nu 75 DD-E och det är skitsvårt att hitta bh:ar (i "vanliga", billiga affärer). Antingen ska man vara mellan 70 A och 80 C, eller från 85D och uppåt. Jag trodde att i o m silikontuttarnas frammarch skulle det bli lättare för storbystade tjejer att hitta bh:ar, men icke.

• Pingulina

ladydahmer, jup, thank god för specialbutiker, men det är inte billigt.

Det finns bara ett vackert barn i världen, och varje mor har det.
  • MinnY

ligger just nu mellan B-C men skulle helst av allt vilja gå ner till en liten B. fast sambon tycker gott att dom kunde växa lite till *vilken överraskning*

Svar på tråden Din "drömstorlek" på bröst?