Din "drömstorlek" på bröst?
Vilken storlek på brösten skulle du vilja ha? (Eller skulle du vilja att din partner hade?)
Och vad har du för storlek nu?
Vilken storlek på brösten skulle du vilja ha? (Eller skulle du vilja att din partner hade?)
Och vad har du för storlek nu?
Linda 1976
Då spelar det ju ingen roll att folk skriver sin kupstorlek bara? Det säger ju INGENTING om bröstens storlek? En C-kupa kan ju alltså vara HELT olika beroende på hur stor man är runtom? Jag visste att det var ngt sånt här men nu fick jag det bra förklarat av dig! Thank you =)
Det blir alltså (samma kupstorlek):
75A = 70B = 65C = 60D = 55E
80A = 75B = 70C = 65D = 60E
85A = 80B = 75C = 70D = 65E
90A = 85B = 80C = 75D = 70E
osv i all evighet!
Svårt att säga vilke kupa, för det beror lite på omkretsen. Men 75 C skulle jag vilja ha, har haft det förut och trivdes bra med det. Istället för 75 F... Blä!
Innan jag fick barn hade jag 75B vilket jag i alla år varit supernöjd med, så 75B
Tycker att det är mycket finare med små bröst än med stora, även om jag aldrig sett mig själv som en person med små bröst, mer "lagom" eller mittemellan.
Jag har nu 75 E men får gärna tillbaka mina 75 C
75B som jag hade innan graviditeten
en handfull, inte mer, inte mindre tack...
80 D. Den jag har nu.
Har 75-80D/DD skulel vilja ha 75B
Precis som Linda 1976 påpekat så ändras ju storleken på kupan efter hur stor/liten omkretsen är. Därför ska jag specificera mig och säga att jag vill ha en 70C, istället för bara C-kupa