Inlägg från: Salmiak6 |Visa alla inlägg
  • Salmiak6

Vita hem del 5

Skogsstjärnan skrev 2007-09-18 10:22:26 följande:
    Jag ska kanske köpa och måla hatthyllan. Vill också se bilder!!!Hur länge ska små med hög feber få sova i ett sträck? Min son sover lääääänge nu. Har inte gett honom febernedsättande för jag hann inte före han somnade om imorse.
    De kan sova många timmar i sträck om de är febriga. Sover han gott så är det nog ingen fara på taket. Men börjar man grymta och gnälla så kanske det är dags att ge febernedsättande. Ge en alvedon och en IPren om febern är mkt hög. har allra bäst effekt och de preparaten får man blanda.
  • Salmiak6

Skogsstjärnan
    Jag glömmer att du bor i finland!
    Men finns inte alvedon där? Det finns väl i halva världen trodde jag. Om jag klagade över något litet när jag växte upp svarade mamma alltid: -TA en alvedon så går det över!
    (min morbror är marketing Director på Astra Zeneca över just Alvedon, så det har blivit vårt mirakelpiller.

• Salmiak6

mimmamum

Vad du sliter! De är så söta dina pållar. Har White living fått in några pållar än?

• Salmiak6

nej jag slipade inte. Jag använda nordsjös färg. 0502-y tror det var halvblank på skohyllan för att den ska gå att hålla ren.

• Salmiak6

Jag köpte den ny och målade direkt innan jag satte ihop den. Det är supersvårt att måla alla fack annars.

lillafruluva skrev 2007-09-18 11:41:43 följande:
    Skruvade du isär alla delar först?
  • Salmiak6
    Peak skrev 2007-09-18 12:24:16 följande:
    hur mycket färg gick det åt? Jag köper alltid så stora burkar som blir ståendes...
    Jag köpte 1 liter och fick färg över.
  • Salmiak6

VS
    Jättefin ju! Du behöver inte ha ngn prestationsångest!

• Salmiak6

skogsstjärnan
    Åh va kul! Då blir det till att sy nu då!!!

• Salmiak6

Tradera

Skogsstjärnan skrev 2007-09-18 13:38:28 följande:
    Vet ni förresten var man kan köpa gammaldags julgranspynt? T.e.x kulor i fattingmanssilver osv. På nätet alltså!
  • Salmiak6

juliah

instämmer i kören! Plexiglas? Hur kan dom?

Svar på tråden Vita hem del 5