Inlägg från: Salmiak6 |Visa alla inlägg
  • Salmiak6

Vita hem del 5

Vi har inte heller värdefulla tavlor, äkta mattor och elektriska prylar som betingar något större andrahandsvärde. Så jag känner mig rättså säker.

• Salmiak6
    2007_0910_165428AA.JPG

Världens tråkigaste bild på en vit bokhylla utan prylar i. Men så här ser en Granås ut vitmålad. Den är helt nystruken så den är lite blank.
  • Salmiak6

Fick just veta att en vi känner dog idag. Det var mamman i familjen som dog i cancer, det var väntat men inte så tidigt. Hon gav upp kampen och ville till himmelen till sin dotter som också dog i cancer för några år sedan.

• Salmiak6
    mimmi006 skrev 2007-09-10 18:19:17 följande:
    Salmiak- tycker inte alls att den ser tråkig ut, tvärtom, den ser superfin ut!
    Du är snäller du!
    mimmi006 skrev 2007-09-10 18:20:25 följande:
    Å, vad sorgligt...
    Ja stackars resten av familjen!
  • Salmiak6
     Tack alla! Ni är fantastiska!
    Hon dog i sitt hem, han inte ens in på sjukhus, de var inte alls beredda.
    Om ngn minns så har jag en kompis som nyligen hade cancer i sköldkörteln. hon blev frisk och mår nu bra. Men det var samma cancer som dödade vår andra vän idag. 
  • Salmiak6
    mimmi006 skrev 2007-09-10 20:13:04 följande:
    Det känns lite plumpt att komma in med ett materialistiskt inlägg nu... *förlåt*...Jag får köpa en liten soffa för tusen kronor om jag vill... vad tycker ni? Ska jag slå till? Den är 110 cm ungefär... bild finns i mitt galleri: www.familjeliv.se/krypin/mimmi006/galleri.php !
    Inte alls plumpt! Mina inlägg var ju helt OT.
    Jättesöt soffa! Slå till för sjutton gubbar!
Svar på tråden Vita hem del 5