Inlägg från: Salmiak6 |Visa alla inlägg
  • Salmiak6

Vita hem del 5

Skogsstjärnan skrev 2007-09-14 15:35:07 följande:
    Ha ha Hur går det på jobbet?
    Jo det går bra1 Har fått rycka in och vikariera lite denna och nästa vecka utöver mina 50 % så det känns ju ok. vill bara inte att det ska bli för mkt sånt. Det är rättså slittigt att hoppa in som gubben i lådan så där...
    Hur är det själv?
  • Salmiak6
    Skogsstjärnan skrev 2007-09-14 15:42:20 följande:
    Salmiak: Jo det går. Får bita mig i tungan och stå på mig så jag inte är för snäll och tar på mig för mycket jobb. Går helt ok på den fronten. I mitt jobb som speciallärare finns det ju egentligen ingen gräns för hur mycket man kan göra och hur mycket man kan individualisera osv...Lasseliten: tack Angående bild, så nej. Men tänkte du på köket? Handtagen eller luckorna???
    go girl!
  • Salmiak6

Var på Åhlens och kollade NR:s tips.
    Tidningshyllan och lyktan fanns på "mitt" åhlens. Superfint!
    Stod och höll i tidningshyllan men kände att den nog var för vek för mina buntar
    Lyktan var superhärlig.dessutom var det 20 % rabatt på alla ljuslyktor nu! TIPS! Så istället för 250 kr så kostar den nu 180 kr!

• Salmiak6

Skönt att det inte bara var jag som ogillade dockorna !

Nu ska maken ner till pressbyrån och hämta mitt paket med pysselsaker från panduro så jag kan kommaigång med SWAP-presenterna! *glad o ivrig*

• Salmiak6
    Pärla1 skrev 2007-09-14 21:18:47 följande:
    Nytt hos mig, Julpysseli september ;)
    Superfina!!!
    VeroniQa skrev 2007-09-14 21:41:13 följande:
    Okej om du så gärna vill, men lova att inte skratta  Å kom ihåg att jag varnade Nädå men den borde nog bli rätt fin med bra förarbete *pust* och massa vit färg!www.familjeliv.se/krypin/veroniqa/gallery/php...
    Den kommer bli kanonfin!!! Utan tvekan!
  • Salmiak6
    malins79 skrev 2007-09-14 21:49:58 följande:
    Salmiak, vad duktig du är på att pyssla!Hur går det förresten med tillbygnaden? Har ni kommit på hur ni ska göra med fönstrerna?
    Tack, vet inte om jag är så duktig men det är ju sååå kul!
    Just nu håller vi på och funderar på om vi ska leja bort hela jobbet. Det kommer nog ta för mkt tid för oss.
Svar på tråden Vita hem del 5