Inlägg från: Salmiak6 |Visa alla inlägg
  • Salmiak6

Vita hem del 5

Malins79

Barnen kanske skulle vara ännu gladare om mamma ägnade lika mkt tid åt lekar som åt inredning

Skogsstjärna
    Jag tror att jag är rättså bra på det här med jobbet att inte planera alltför noga. Det som är jobbigt med nya jobbet är att jag inte har börjat trivas där. Det tar emot varje dag att sätta sig 4 mil i bilen. Och då går jag och mår dåligt hela helgen för att det snart är jobb igen, istället för att må bra för att jag är ledig. Knäppt, jag vet!

Den stora stressen är nog i alla fall hemmifrån. Jag vill ha det skinande rent, nytt pyssel jämt och ständigt, rena kläder i garderoberna, mat på bordet osv...Och det känns som om man alltid ligger efter. Man kommer liksom aldrig ikapp. Om det väl är rent i ena änden av huset så har barnen stökat till den andra under tiden. Och tvätthögarna sinar aldrig hur man än gör.

VeroniQa
    Va roligt! Misstänkte att det var ngn från FL.
    Ska måla Leos bokstav ikväll!

Vårsol
    Kul att du gillade gardinen!

Juliah
    Ska göra ett försök!

nublu
    Grattis till allt fint från blocket! Nu har du att göra ett tag förstår jag!

• Salmiak6

Ja nu ska pysslandet lugna ner sig lite. Ska bara göra klart en kudde som ska matcha gardinen. Skulle ni orka se en kudde till?

• Salmiak6
    Skogsstjärnan skrev 2007-09-17 19:55:05 följande:
    Salmiak: Klart vi vill!! Hihi, mera strapatsrapportering från min son...Nu blev tyst som i bus-på-gång-tyst... Gick och tittade vad sonen gjorde och vad gör han? Jo står och doppar sina byxor i toalettstolen Ja dessa tokstollar. Och vi som var nyduschade och allt...
    [/citat]

Åh så mysigt!
    mimmi006 skrev 2007-09-17 19:56:57 följande:
    [citat]
    Of course... sedan vill jag att du använder kudden heeela kvällen!
    Ska bli!
  • Salmiak6

Vårsol

Nej jag har hållit på med den halva dagen. Men jag skrev nyss att jag skulle göra färdigt den.

Skogsstjärnan
    Tycker du det? Har en massa blåa tyger som jag tänkte sy en lappkudde av så småningom! Vågar man säga det här nu eller?

betti
    Tack!

Adamama
    Absolut den sita av de två!

• Salmiak6

korall och himmelbit

bugar så jag slår huvudet i knäna!

• Salmiak6
    Skogsstjärnan skrev 2007-09-17 20:36:47 följande:
    Salmiak: Så du inte blir bpmbaderad med beställningar då eller vad menar du? Hihi, alla andra röstar på tvåan ser jag Så min soffa som jag FÅTT är inte så poppis då Aja, så länge den var gratis så sörjer jag inte
    Nej jag menar eftersom jag har klagat över att jag stressar för mkt...
    tycker naturligtvis båda sofforna var fina! Den första var söt och en hederlig klökssoffa liksom, den andra var lite speciell på ngt sätt och fick därför min röst.
  • Salmiak6

Birks och Kalles mamma skrev 2007-09-17 20:39:34 följande:

Ja vad skall man säga? Som vanligt är den superfin.
    TAck snälla söta!
Svar på tråden Vita hem del 5