Vita hem del 5
gemelli du är kvar, tänkte på dig imorse hur det är med dig Jag vet att jag är jobbig som påpekar det *aktar mig för flygande föremål*
gemelli du är kvar, tänkte på dig imorse hur det är med dig Jag vet att jag är jobbig som påpekar det *aktar mig för flygande föremål*
Kajsa vad fin hallen är, dynan är helt perfekt
juliah: Usch då! Men nya påslakan är ju inte fel
Smultron o glass: Det var inte dåligt
Själv lag jag mig ner på soffan och somnade, egentligen inte trött men totalt uttråkad Nu ska vi nog gå ut en stund och njuta lite av det vackra vädret ännu ikväll.
Fluffiga tror du din mamma vill ha 3 barn till att underhålla?
Var ute en stund men det blev mörkt hastigt! En kväll till som mannen är borta, de här barnen blir som förbytta när pappa inte är hemma. Om det hörs ett vrål ända till Sverige så är det jag som får fnatt Hoppas nu på att farmor ska ringa och vilja ha de äldre dit i helgen, såhär jobbiga har de inte varit på år och dag och de är de två äldre som driver mig till vansinne. Nico börjar komma in i puberteten och är så tvär ena stunden för att nästa vara supergullig. Rebecca ja vad ska man säga om henne? Hon ser varje tillfälle att reta gallfeber på Nico. Så länge de är i skilda rum är det lungt men inte ens tv kan de titta på utan att gräla *suck* Nog är barn söta när de sover, stora som små
Fluffiga: Ja, har tittat på likadana
Kajsa jag är helt övertygad om att allt du syr är super, du är nog bara för självkritisk!
mimma: Var det idag sonen fyllde? Grattis i såna fall
MM Hej sötnos! Hur mås det?