• LCroft

Vita hem del 5

LCroft skrev 2007-10-19 22:11:40 följande:
    Det förtjänar du att bli  Nu ska jag gå och sova och drömma om söta tomtar och mera strutar *fniss* Natti natt!
    Det där lät ju knäppt *skratt* Det förtjänar du att bli? Klappa dig själv på axeln för duktig det är du!

Nu är det verkligen dags att sova Oskyldig
  • LCroft

Godmorgon

Himmelbit: Så sött hjärta.

VSM: Vilken härlig kudde och se ledsen man blir när man läser om den gamla farbrorn. Vart tog respekten vägen?

knyttis: Jo, handlade material igår, men strutarna tog inte så länge att göra

Bea ingen glömmer bort dig! Glöm inte bort dig själv i all stress. Kram

Måste inhandla mera filttyg idag. Vad har alla för planer för dagen?

• LCroft

Fluffiga på Tiimari faktiskt Kom ihåg att jag såg där inne sist jag var dit med Rebecca.

Jag har använt tjockare filttyg som jag sytt fast kant mot kant baktill. Går säkert att limma också om man har starkt lim som tar ihop på en gång, vilket inte jag har Så bara att sy för hand som gäller för min del

• LCroft

Nämen juliah! Stackare Har du mannen hemma idag så du får vila lite? Kramar i massor!

• LCroft

juliah: Jag tror iallafall att det är filttyg *skratt* Fanns på samma ställe som filttygen, men det här var tjockare, ca 3 mm skulle jag tippa på. Jag har bara klippt en remsa som jag använt som handtag och sytt fast på insidan.

Jag sa ju att dina är mera välgjorda, eftersom jag inte är vidare duktig så måste jag göra det enkelt för mig Men de går rätt fort att göra och det passar otåliga mig

• LCroft

lasseliten har ni haft feberkramp? Vad otäckt! Hoppas sonen mår bättre snart

• LCroft

Smultron: Har du bott i Finland? Har tänkt fråga många gånger men alltid glömt bort det

• LCroft
    Grattis sunna!

Oj vad roligt med massa bilder Speciellt fina såna

Färg till jul, vitt givetvis Men sen lite, lite vinrött tänkte jag. På banden som jag gjort på strutarna är det vinrött, så det blev lite slumpen som avgjorde, det enda band jag hade hemma.
  • LCroft

Massa fina bilder igen

Har fått strutmani, har 8 st klara nu, några till har jag tänkt mig att göra ännu ikväll

• LCroft
    Himmelbit skrev 2007-10-20 17:10:46 följande:
    Vad duktig du är!!! Jag har varit och handlat tyg och snören idag så nu blir det pyssel här också. Hittade dock ingen tjock filt så det får bli annat pyssel.Eller strutar av tyg!!
    Vilken tur du hade med lyktorna Duktig vet jag inte, försöker desperat sysselsätta mig för att inte få ett raseriutbrott på sonen som utmärkt sig IGEN!!! Han som normalt är världens snällaste unge har tydligen förlorat allt folkvett Skrikandes Små barn - små problem, stora barn - stora problem stämmer nog *suck*
Svar på tråden Vita hem del 5