• LCroft

Vita hem del 5

Visste det var nåt jag glömde! Sylts hylla!!! Jättefin och om du tröttnar på kronorna så förbarmar jag mig så snällt så över dem

• LCroft

Kajsa varför är du ledsen? Vad har jag missat?

• LCroft
    Kajsa M skrev 2007-11-05 19:53:09 följande:
    inboxar dig istället!
    Septemberpyret skrev 2007-11-05 19:57:00 följande:
    Hej hej! Jag har pysslat lite ikväll, vill ni se... eller är det tråkigt med en massa bilder...?
    Fram med bilderna omedelbart
  • LCroft
    Septemberpyret skrev 2007-11-05 20:01:48 följande:
    Oj, nu kanske jag har lovat för mycket...! Jag får det visst inte att funka, får lägga dem i mitt galleri istället...!
    Jättefina kransar!
  • LCroft

För er som missade min krans i bloggen så visar jag en bild här Flera bilder finns i bloggen.

Nu ska jag i dushen, sitter och tror jag har en miljon kryp krypande på mig efter att jag gjorde kransarna

• LCroft

knyttis: Tack för tipset om dalahäst i bloggen! Tyvärr äger jag ingen dalahäst Fundersam Varför kan man inte hitta såna här i Österbotten? Räcka ut tungan

• LCroft

lasseliten: Stort tack för tipset! Nu kanske Ida får sin "ihahaha" kudde

• LCroft

Vet ni vad? Nu vill inte jag vara plump men tänker säga ifrån här lite iallafall

Ibland går känslorna för fullt, man är kanske trött har en sämre dag osv. Men stämningen är ändå god här för det mesta och jag får massa inspiration av alla. Alla har rätt till sin åsikt men jag tror ändå att det kanske är bäst att avsluta diskussion nu och sova på saken, imorgon är en ny dag med nya möjligheter och man ser kanske saker och ting i annat ljus.

Hoppas alla förstod mig rätt nu, annars kan ni öva er på att kasta ägg till Finland

• LCroft

Himmelbit: Så mysigt och fint

Ibland lyckas jag med ha rätt Nu ska jag med gå och sova för imorgon ska jag och hälsa på pressan! Ska bli så roligt att få se hennes underbara hem i verklighet.

Sov gott alla goa människor

• LCroft

Godmorgon flickor!

Ny dag, nya möjligheter

Innan jag skriver nåt roligt så måste jag säga det här ännu: Ingen har sagt att vi inte bryr oss om att Smajla och Gullfina avreggat sig! Men precis som jag så hoppas och tror nog alla att de kommer tillbaka ännu, åtminstone vill vi tro det.

Man hinner inte kommentera allt, och speciellt när tempot är högt! Ingen som sitter här och skriver så har enbart fl som liv, man har hus, trädgård och kanske nåt ännu viktigare? Barn och man! Och missas ens inlägg får man väl lägga ut det igen, så enkelt är det.
    Jag tycker väldigt mycket om er alla och tänker fortsätta inspireras av er och prata på här. Och om jag väljer att inte lägga mig en diskussion så är det för att jag inte alls gillar "heta" diskussioner över nätet, miner, tonfall går missade och missförstånd uppstår.

Nåja, nu känns det bättre Idag ska jag hem till pressan, ska bli så roligt att få träffa henne och se hennes underbara hem i verkligheten

Och bara för att retas lite med er så tänker jag visa en bild igen Bara för att jag är lite stolt över mig själv som första gången i mitt 32-åriga liv gjort kransar *fniss* Kanske jag är en blivande terrorist?

• LCroft

juliah tack! Jag kan ge dig en förvirrad förklaring lite senare idag Måste klä på mig om inte Rebecca vill att mamma kommer och för henne till skolan i nattlinne

• LCroft

Okej ska se vad jag kommer ihåg

mimmamum: Mattan var ju för söt och misteln skulle passa jättefint hemma hos oss

*skratt* Så långt räckte mitt minne!

Jag har varit hemma hos pressan idag, de som sett bilder på hennes hem och tycker det är fint, ni borde få uppleva det! Det heter att en bild säger mer än tusen ord, jag blev stum av beundran av att vara inne i det. Sen är det ju inte på minussidan att pressan själv är en väldigt söt och go en!

Kransarna, hmm.... ska försöka förklara, synd att ni inte kan se hur jag viftar och förklarar med händerna Jag hade en stomme i vide, grankvistar och grön, tunn ståltråd. Börjar med att ta ett knippe kvistar och snurra fast på stommen, sen tar man nästa knippe och sätter dem så de far lite ovanpå var man satte fast tidigare knippe så det döljer ståltråden och så håller man på, runt hela. Jag gjorde så det täckte helt och hållet stommen. Enkelt men stickigt Jag hade handskar på mig. Hoppas att nån förstår min virriga förklaring!

Och om nån inte slipper in på min sida, hojta till snälla ni. Läser man ikapp glömmer man många gånger att skriva in i adressboken!

• LCroft
    mimmamum skrev 2007-11-06 12:49:44 följande:
    LCroft, tack du är för snäll! Det skulle vara en dröm att få hälsa på hos några av er  (eller helst alla)  jag ska iaf hem till M HOW på fredag,vi träffades genom denna tråd, ska bli sååå skoj!
     Träffade också pressan via den här tråden, ibland är nätet bra Så roligt att få sitta och prata i verkligheten, tyvärr blev Ida jätteblyg, vågade inte alls leka med pressans söte son.

MM: Vad var första bilden för nåt? Hann ju inte med Julpappret är så fint!
Svar på tråden Vita hem del 5