-
Så söt! Jag sa till pappas fru när hon funderade på julklappar till barnen att Ida önskar virkade bakelser till jullasseliten skrev 2007-11-04 19:00:20 följande:Är såå trött på min filt son jag håller på att virka...så det blev en liten bakelse igår istället!Va bra! Vad kostade den vid Blossom alternativt hon som har inredningspartyn?Rori skrev 2007-11-04 19:02:09 följande:Nej, det fanns nog några kvar Och hon som har inredningspartyn säljer dem också! Själv har jag nu dekorerat min med vit mossa och satt ett vitt blockljus mitt i
-
10 där också plus frakt givetvis...Rori skrev 2007-11-04 19:07:10 följande:10 vid blossom och 12,? på ínredningspartyt....Vad kostade den att beställa efter?
-
MM: Åh så fina
gemelli: Med nytt tyg så blir det jättefint
malins: -
Mori: Så snyggt och roligt med hennes namn också Moa är ju bara för sockersöt
-
Godmorgon!
Versan: Vilken fin lykta och urnorna kostade ju ingenting!
mimmamum: Misteln var ju jättesöt, du är så duktig på att pyssla
Idag ska jag hämta granris, mamma äger skog och henne frågar jag faktiskt inte desto mer utan tar vad jag behöver Sen ska vi se om vi ser några "iiihahahaha" ute i hagen, Ida älskar hästar tydligen, mamma är glad
Nämen, nu har hon fått på sig overallen och skorna som hängde kvar i den, bara att klä på henne klart och ut nu då -
Pärla: Så jobbigt du har det gumman! Vill du prata så finns jag här, min styvbror tog livet av sig för lite mer än ett år sedan. Kram
MM: Med båda flickorna har jag levt på Postafen och B-12 vitaminer, när illamåendet väl gick över så var det dags att föda typ. Det hjälpte iaf lite, åtminstone så att man sov dygnet runt
gemelli: Kunde inte se bilden?
Nu har vi varit ute i skogen, så bara Rebecca är hämtad och Ida sover ska jag försöka mig på att binda kransar. Ska också samtidigt som R ska hämtas passa på och gå in och köpa den söta adventsljustaken om den finns kvar -
Kransar i bloggen http://nillashem.blogspot.com/ Välkomna in
-
Tack snällaLisa1981 skrev 2007-11-05 18:48:28 följande:LCroft. vilka fina kransar såå hemtrevliga. Jag tycker inte de är så juliga. Vill man att de ska vara mindre juliga kan man ju ta en annan färg på bandet. Hur som helst gööör fina.
-
Himmelbit båda två blev ju fina! Härliga bilder, förstår att du inte kan bestämma dig Kan ni inte göra lika många av båda?
-
Vicka: Jättesöt tjej och fin bild
Smajla: Jag kommenterade bara i andra tråden, men det var jättefint och mysigt! Du har väl aldrig dålig smak?