• LCroft

Vita hem del 5

Glömde en sak: Mitt hem mina regler

• LCroft

Tack alla gulliga för komplimangerna

juliah nu är du för trött, dina ser inte alls smutsiga ut! Men om du vill kan vi gärna byta, tar gärna emot äkta juliah strutar istället för mina härmapa strutar, mina är nog inte heller så välgjorda som dina Räcka ut tunganSkrattande

Himmelbit så mycket fint du handlat, söta lyktor

Fluffiga hoppas ni hinner få vvs-gubben dit innan ni flyttar. Annars kan man alltid ha en Baja-Maja på gården  Det hade vi under badrumsrenoveringen, kan säga att min blåsa rymmer en hel del efter den pärsen

• LCroft
    Daggdroppen skrev 2007-10-19 19:56:55 följande:
    Varifrån får man en sådan då???  Får man hyra???Nej usch då Jag hoppas verkligen att vi får det fixat! Är ganska härdad med bajamajor från då jag tävlingsorienterade.  Då fick man vara glad om det fanns ett dike med ett bräde att sitta på. I bästa fall fanns en gran bredvid att hålla i sig så man inte ramlade dit själv Nej usch, jag hoppas verkligen att vi slipper det Har du pysslat nu och visat bilder??? Måste läsa längre bak
    Japp, man får hyra, från Nykarleby tror jag det var. Jag kom fram till att sommarstuga klarar jag mig utan, jag vill ha en innetoalett och rinnande varmt vatten, bortskämd som man är

Jag har lekt juliah
  • LCroft
    Daggdroppen skrev 2007-10-19 20:08:05 följande:
    Vad fina!!!!!! Och dina också julia, kikade på dem nyss!!!Jag vill också ha tid att julpyssla!!!!!
    Andas lungt! Snart bor du i ditt underbara nya hus och har tid du också Tack
  • LCroft

Anton: Fint! Tycker också om att endera promenera omkring eller vara ute och köra och titta hur folk har det

Himmelbit! Det där var verkligen en bit av himmeln

Jag saknar en egen vrå att sy och pyssla i. Men har beslutat att när vi får klart vinden så ska jag ha i det rum som nu är Rebeccas som var tänkt som allrum (hänger alla med ) det ska bli ett pysselrum! Var man inte behöver jämt städa bort symaskinen utan den ska få stå framme, tyg i fina buntar på hyllor och ordentligt med rum att sitta och pyssla *drömmer*

• LCroft

Fick strutmani, sydde två till nu men nu tog tyget slut. Måste hämta mer imorgon nu när jag vet att det fungerar med det tjockare filttyget

• LCroft

Himmelbit: "Som blev klar i veckan"? Gör du dem själv? Jättesöt!

• LCroft

Himmelbit: Du sätter inte ribban lågt åt oss andra här i tråden! Hemlis Jösses så duktig du är!

• LCroft
    Himmelbit skrev 2007-10-19 22:07:19 följande:
    TACK!  Vad glad jag blir!!
    Det förtjänar du att bli Skrattande 

Nu ska jag gå och sova och drömma om söta tomtar och mera strutar *fniss*

Natti natt!
Svar på tråden Vita hem del 5