Vita hem del 5
Glömde en sak: Mitt hem mina regler
Glömde en sak: Mitt hem mina regler
Tack alla gulliga för komplimangerna
juliah nu är du för trött, dina ser inte alls smutsiga ut! Men om du vill kan vi gärna byta, tar gärna emot äkta juliah strutar istället för mina härmapa strutar, mina är nog inte heller så välgjorda som dina
Himmelbit så mycket fint du handlat, söta lyktor
Fluffiga hoppas ni hinner få vvs-gubben dit innan ni flyttar. Annars kan man alltid ha en Baja-Maja på gården Det hade vi under badrumsrenoveringen, kan säga att min blåsa rymmer en hel del efter den pärsen
Anton: Fint! Tycker också om att endera promenera omkring eller vara ute och köra och titta hur folk har det
Himmelbit! Det där var verkligen en bit av himmeln
Jag saknar en egen vrå att sy och pyssla i. Men har beslutat att när vi får klart vinden så ska jag ha i det rum som nu är Rebeccas som var tänkt som allrum (hänger alla med ) det ska bli ett pysselrum! Var man inte behöver jämt städa bort symaskinen utan den ska få stå framme, tyg i fina buntar på hyllor och ordentligt med rum att sitta och pyssla *drömmer*
Fick strutmani, sydde två till nu men nu tog tyget slut. Måste hämta mer imorgon nu när jag vet att det fungerar med det tjockare filttyget
Himmelbit: De blev två likadana
Himmelbit: "Som blev klar i veckan"? Gör du dem själv? Jättesöt!
Himmelbit: Du sätter inte ribban lågt åt oss andra här i tråden! Jösses så duktig du är!