• LCroft

Vita hem del 5

Måste ju fråga, är ni alla jätteduktiga mammor som leker med barnen när ni är ute? Jag får nog skämmas och säga att jag bara leker mellan varven, helst försöker jag hitta på nåt åt mig själv att göra och så kommer barnen och hjälper till en liten stund för att igen hitta på egna saker. Men någon äkta lekmamma är jag nog inte Generad Visst vi läser och sjunger och alltid nu och då under dagen så sätter man sig ner på golvet och leker men inte hela tiden.

Istället plockar vi ur diskmaskinen, Ida plockar besticken, plockar lite här och där och hon hjälper till... Usch så hemsk jag låter när man skriver ner det! Hemlis Värsta slavmamman!

• LCroft

Skönt att höra att man inte är ensam som inte hela dagarna leker med barnen Och jag tror att det är bra att barnen kan aktivera sig själva också. Och så kan man göra vardagssaker till lek också

• LCroft

Nej nu får vi nog ta och göra oss klara och traska iväg mot stan innan regnet börjar ösa ner. Dessutom vill jag sy nu!

Ida har kommit på en ny favoritsysselsättning, mata hunden! Hon har hittat skåpet var vi har hundmat och nu fyller hon på han skål så mycket hon bara hinner, stackars hund kommer att bli smällfet om jag inte hittar nåt nytt ställe för hans mat! Förvånad

• LCroft

Anton: Jättefin tavla!

Pressan nu ska jag in till dig och beundra

• LCroft
    Bandykillar skrev 2007-10-16 11:27:11 följande:
    Hej, är det ngn som vet vad som kan ha hänt när jag inte kan gå in på min egen sida. Kommer upp att det är systemfel. Jag kan komma in om jag loggar in mig igen men inte trycka på min sida och tex se vilkasom varit på min sida. verkar skumt
    Läste nyss i en annan tråd att några andra har samma problem, så det är nog fl som har lite strul just nu.
  • LCroft

pressan: Tack

Fotograf: Skönt! Fast jag kan förstå att det ändå är en stressande situation och det inte känns bra.

• LCroft
    sommarnatt skrev 2007-10-16 13:23:13 följande:
    kikar in här...tänkte höra om nån av er har några bilder på fina enkla gardiner man kan sy av gamla laken eller nått annat fint.skulle gärna vilja se era egna bilder...
    Sån här har jag gjort:

Eller så syr man vanliga längder, tror "Isaksson" har sytt sådana, jättefina
  • LCroft
    Bea jag kommer inte in på din sida Gråter Men satte in en bild som är tagen lite närmare så du ser kanske bättre tyget, ja bilden finns i bildgalleriet Skrattande

mimma: Vad underbart det låter!
  • LCroft

Anton: Snyggt! Jag gillar dessutom stora bilder, då behöver jag inte klicka upp för att se *lat*

Svar på tråden Vita hem del 5