Vita hem del 5
Bea hur var vinprovningen? Påminner mig om att jag ska plocka en cider ur kylen
Bea hur var vinprovningen? Påminner mig om att jag ska plocka en cider ur kylen
Vet ni hur mycket ni skriver? En timme tog det att läsa ikapp från att jag var inne sist igår eftermiddag
Massa underbara skåp och slagbord ni visat, i sommarstugan som pappa och hans fru köpte finns ett helt underbart slagbord som de har bara "ihopvikt" mot väggen i deras underbara glasveranda, går och muttrar varje gång jag åker dit. Sen har de ett mindre slagbord som jag skulle få ta om jag vill men det är faktiskt litet, så jag har tvekat, men sätter de bordet i uthuset så kommer det hem till mig bums!
juliah är Noell så stor redan? Har tyvärr inga tips åt dig.
Ett nytt inlägg har jag fått ihop också, välkomna in
lasseliten ryms jag i frysen? Varit till pappas sommarstuga och där eldade de för fullt, jag som hade bylsat på mig och flickorna så vi inte skulle frysa, vi ser ut som kräftor om kinderna alla 3
Godmorgon!
Och vad man blir glad när man kommer till sista sidan och ser så underbara nyheter!
MM: Stort grattis! Så glad för er skull! Och roligt att ha dig tillbaka du har varit saknad
juliah: Vad härligt! Grattis till dig med!
Blev lite yr här det kom så bra nyheter att jag inte kommer ihåg resten!
Jag ska handla, mannen och barnen har beställt hemmagjord kebab. Och sen ska jag sy vimplar, lovad Rebecca att vi skulle sy till henne också. Sen blir det nog att ta itu med alla högar på gården, vi tog ner häcken ordentligt i lördags men idag ska allt bort, blir några varv, typ 20 med släpan innan det ser fint ut. Som tur har barnen höstlov här så de kan underhålla Ida lite
Här är ni aktiva
Barnarbete är bra! Nico öppnade munnen nån gång för mycket igår och hade tydligen mist allt folkvett, så idag har han städat sitt rum så det skiner, dammsugit hela nedrevåningen, tömt diskmaskinen så länge jag och flickorna var och handlade, sen hjälpte han mig med kebaben. Spak pojke idag Och årets beskärda del av kramar från honom har jag också fått, inte smörjer väl min son?
Rebecca dammsuger vinden och Ida sover, kan det bli bättre?
mimmamum: Jag vill gärna komma in
Tyckte ni var så smarta som låste era sidor så jag gjorde likadant, har försökt komma ihåg de flesta men de som jag glömt bort får hojta till. Annars har jag nog blockat flera varje dag som gör nya nick och snokar omkring, så här var det ju mycket enklare