Inlägg från: Karamellfabriken |Visa alla inlägg
  • Karamellfabriken

Vita hem del 5

Tar en lunchpaus!
    Håller på att måla element och har barnvakt ett par timmar till. Kanske hinner taket med.
    *Slänger i mig maten*

• Karamellfabriken

Godmorgon!

Hoppas att du får det trevligt hos din mammma Julia. Passa på att kurera dig ordentligt nu!
    Det blir inte mycket dator här heller. Föhoppningsvis inget alls. Vi ska riva ut köket.
    Jag har fått ett paket från Panduro men bestämt mig för att låta det ligga så länge. Svårt när det kliar i fingrarna.

• Karamellfabriken

Birk,

Vad söt du är som frågar!
    Jag har fått i honom både kortisonet och mat ikväll. Han känns både lite piggare och gladare faktiskt.
    Veterinären har sagt att han kanske måste stå på en ständig kortisonbehandling. Känns inte så kul men det är skönt när han är mer som vanligt.

• Karamellfabriken

emmasa,

Passepartout

(Jag har jobbat i inramningsbranchen. Fast där brukade vi förkorta det pp ;-D )

• Karamellfabriken

Här rivs det pizzavalv idag .
    Tre stycken dessutom.

• Karamellfabriken

Hej kära vänner!

Jag hinner ju inte läsa här nuförtiden.
    Vi river kök mest hela tiden.....
    Men jag måste ändå dela med mig av dagens glädjeämnen:
    Jag har beställt diskbänk och en vit fin fläktkåpa, fixat en elektriker samt köpt en vacker röd- och vitrandig matta från Bruka design till köket.

Kram på er alla och en särskild kram till Julia som äntligen har fått sin fina tvättstuga.

• Karamellfabriken

Jag hade målat dem.
    Tror att form och sniderier kommer fram bättre då.

• Karamellfabriken

Godmorgon!

Kan det vara Schnuckums du menar, Julia?

• Karamellfabriken

Smajla,

Jättefina bilder! Vad har du för kamera?

• Karamellfabriken

Knyttis!

Åh, vilka härliga bilder. Hjärtljusstaken är bedårande, var har du köpt den?

Jag redigerar inte heller mina bilder. Vänder dem på sin höjd. Men nu ska jag köpa en ny kamera och därför kan jag verka lite tjatig !

Svar på tråden Vita hem del 5